استاندار اردبیل مطرح کرد؛
استاندار اردبیل با اشاره به معضل بیکاری به عنوان دغدغه و مطالبه جدی جوانان این استان گفت: در این خصوص با تمام توان به دنبال رفع بیکاری در اردبیل هستیم.
کد خبر: ۵۴۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 31 December 2017
 
به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنامجو در جمع خبرنگاران تصریح کرد: دغدغه بیکاری در این استان پذیرفته بوده و براین اساس مجدانه به دنبال رفع آن هستیم.

وی افزود: به منظور رفع بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی در ۶۰ روزی که در استان حضور دارم با مسئولان کشوری دیدار کردم تا بودجه مناسب جهت توسعه زیرساخت های استان اختصاص یابد.

استاندار اردبیل تاکید کرد: تمامی تلاش ما بر این است که ظرفیت های اشتغال زایی استان را فعال کنیم و در این خصوص قولی که قادر به انجام آن نباشیم به مردم نخواهیم داد.

بهنامجو با بیان اینکه میزان بیکاری استان ۶۵ هزار نفر عنوان می شود، ادامه داد: بیشترین قشر بیکار در این استان افراد با مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا است.

وی به تدوین سند اشتغال شهرستان های استان متناسب با ظرفیت هر منطقه اشاره و تصریح کرد: در عین حال که برنامه های اشتغال بر اساس سند تدوین می شود، میزان اشتغال کارخانه ها و واحدهای تولیدی را نیز رصد خواهیم کرد.

استاندار اردبیل افزود: از سویی تسهیلات رونق تولید، اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی از سوی دولت پیش بینی شده که به دنبال جذب حداکثری آن هستیم.

بهنامجو به ضرورت تشویق سرمایه گذاران جهت حضور در استان اشاره و تاکید کرد: باید زمینه فعالیت سرمایه گذاران از جمله تسهیلات تشویقی، اعطای زمین و ساده سازی روند مجوز دهی فراهم شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار