مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه گفت: تاکنون 250 هزار شهروند کارت در اختیار شهروندان قزوینی قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۴۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 31 December 2017

 محمدحسن ایرانخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به خدمات شهروند کارت اظهار داشت: تاکنون 250 هزار عدد از این کارت در اختیار شهروندان قزوینی قرار گرفته است.

وی به موارد استفاده از شهروند کارت اشاره کرد و گفت: بهره‌گیری از این کارت در سازمان اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی، صندوق صدقات و خدمات داخل ایستگاه‌های مکانیزه همانند واکس اتوماتیک اجرا شده و در پارک بازی و پارکینگ‌های سطح شهر در حال اجرایی شدن است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه، مدیریت پویای کرایه در سامانه حمل و نقل عمومی، کنترل بهینه مسافران و تسهیل خدمات‌رسانی، کاهش در هزینه‌ها، امنیت و کنترل مالی در شبکه حمل و نقل و رضایت شهروندان را از جمله اهداف استفاده از شهروندکارت عنوان کرد.

ایرانخواه امکان ارائه خدمات پرداخت کرایه در قالب رومینگ بین شهری، توسعه کاربری بلیط الکترونیک در حوزه‌های مختلف شهری و تأمین عدالت بین رانندگان در پرداخت یارانه را از دیگر اهداف شهروندکارت برشمرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ایجاد نرم افزار موقعیت‌یاب، سامانه تعمیر و نگهداری ناوگان pm، ایجاد سیستم اطلاع‌رسانی پیامکی زمان رسیدن اتوبوس، توجه ویژه به رعایت آلودگی محیط زیست با سوخت یورو4، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده، نوسازی و خرید اتوبوس‌های جدید و معاینه فنی از جمله فعالیت‌های این سازمان است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه با اشاره به استفاده از سوخت یورو4 توسط این سازمان مطرح کرد: استفاده از سوخت با استاندارد یورو4، کاهش مصرف سوخت با استفاده از سیستم‌های کنترل مصرف و تعویض سوزن‌های موتورها و تنظیم آن‌ها از مزایای این سوخت است.

ایرانخواه اضافه کرد: پاک کردن باک اتوبوس‌ها از آلاینده‌ها و استفاده از سیستم هوشمند عبور از چراغ قرمز از دیگر فعالیت‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه در بهره‌گیری از سوخت یورو4 است.

وی بیان کرد: نوسازی ناوگان با خرید 20 دستگاه اتوبوس جدید اسکانیا با ظرفیت نشسته 37 نفر و ایستادن 30 نفر توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه انجام شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه یادآور شد: استاندارد محیط زیست، سیستم ایمنی مسافر در هنگام توقف اتوبوس، سیستم اعلام مسیر در اتوبوس، فرمان تلسکوپی به صورت پنوماتیک، رمپ ویژه معلولان، فرمان هیدرولیک و سیستم تنظیم ارتفاع از مزایای این اتوبوس‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار