فرماندار ایلام از برگزاری مراسم رونمایی از تمبر عملیات غرورآفرین میمک همزمان با سالروز این واقعه تاریخی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 02 January 2018

  به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره فتح میمک اظهار داشت: ۱۹ دی ماه سال ۵۹ از مهم ترین روزهای دوران دفاع مقدس بویژه برای مردم استان ایلام است.

وی ادامه داد: این روز یادآور رشادت های مردمی است که در نخستین روزهای وقوع جنگ تحمیلی با وجود کمترین امکانات و ابتدایی ترین سلاح های جنگی در مقابل ماشین جنگی دشمن بعثی ایستادند و آنان را به زبونی و ذلت کشاندند.

فرماندار ایلام تاکید کرد: دشمنی که ادعا می کرد ظرف یک هفته می تواند خود را به تهران برساند در مقابل جمیت ، جانفشانی و ایثارگری این ملت به خاک مذلت کشیده شد و چنان سیلی از این نظام و مردم خورد که هرگز نتوانست این شکست را هضم کند.

بسطامی اضافه کرد: عملیات ضربت ذوالفقار در منطقه جغرافیایی میمک استان ایلام که با حضور ارتش مقتدر جمهوری اسلامی و مشارکت عموم مردم و بویژه ایلات و طوایف و بویژه ایل غزل برگزار شد، برای همیشه در تاریخ مردم استان ایلام پایدار و ماندگار باقی خواهد ماند.

وی لزوم گرامیداشت و برگزاری یادواره شهدای این عملیات را مورد تاکید قرار داد و گفت: متاسفانه آنگونه که باید این عملیات بزرگ بخوبی به نسل جدید معرفی نشده که باید راویان و افراد فعال در این حوزه به مسئولیت خطیر خود عمل کنند.

وی یکی از برنامه های امسال این یادواره که قرار است روز ۲۲ دی ماه اجرا شود را رونمایی از تمبر عملیات غرورآفرین ضربت ذوالفقار برشمرد و گفت: امیدواریم این مراسم باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار