مدیرکل بهزیستی استان سمنان:
مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: مردم این استان بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کردند که از این بین ۷۵میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کمک نقدی بود.
کد خبر: ۵۴۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 02 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، علیرضا ایزدپور پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای مشارکت های مردمی بهزیستی استان سمنان، با اشاره به کمک ۲۰۰ میلیون تومان مردم استان به زلزله زدگان کرمانشاه، تاکید کرد: ۷۵میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از این میزان نقدی و ۱۲۵میلیون و ۴۱۰ هزار تومان غیر نقدی بوده است.

ایزدپور بهزیستی استان سمنان  - کراپ‌شده

وی افزود: کالاهای اساسی مانند پتو، لباس گرم، کنسرو، نان، اذغیه خشک، شیر خشک، دارو، چادر و ... در زمره کمک های غیرنقدی مردم استان سمنان به زلزله زدگان غرب کشور بود که با حضور نهادهای ذی ربط مانند هلال احمر، حمل و نقل و پایانه ها، سپاه و ... به کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان، با اشاره به میزان بالای مشارکت مردم استان در مقوله کمک به مردم کرمانشاه، گفت: میزان کمک های جمع آوری شده نسبت به جمعیت استان، رقم قابل توجهی را شامل می شود که این امر نشان از نوع دوستی مردم این استان دارد.

ایزدپور بیان کرد: نکته قابل توجه دیگر در مقوله زلزله کرمانشاه این بود که مردم استان سمنان تا چه اندازه به مشارکت های مدنی و اجتماعی در زمینه خیرات، اهمیت می دهند که این مقوله نیز جای خوشبختی دارد.

وی افزود: تامین اسکان موقت و پرداخت کمک‌هزینه‌هایی برای ساخت اسکان دائم مهم‌ترین مشکل مردم کرمانشاه و مناطق زلزله زده غرب کشور است که با توجه به سرمای کنونی این منطقه در زمره اولویت های محسوب می شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه روند کمک رسانی مردم استان به زلزله زدگان غرب کشور نباید خاتمه یابد، تاکید کرد: نیازهای هموطنانمان در غرب کشور خاتمه نیافته و در نتیجه نباید شاهد افول کمک های مردمی نیز باشیم.

ایزدپور در بخش دیگری از سخنان خود، اجرای سامانه ثبت اطلاعات خیران در استان را اقدامی موثر خواند و بیان کرد: این سامانه می تواند جغرافیای خیران و مشارکت های مردم را در اختیار تصمیم سازان این حوزه قرار دهد.

وی افزود: یکی دیگر از مزیت های این سامانه توزیع عادلانه خدمات بین مددجویان بهزیستی است.

منبع: مهر
برچسب ها: زلزله کرمانشاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار