بالاخره در یک اقدام دیر هنگام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبرداد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر سه شنبه در ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری، گفت:قیمت تخم مرغ در سطح استان از امروز با قیمت هر کیلو پنج هزار و ۵۰۰ تومان به ثبات رسید و مردم مراقب باشند که این محصول را گران نخرند.
کد خبر: ۵۴۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 03 January 2018

پیگیری های تابناک جواب داد:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت:در روزهای اخیر حتی شاهد عرضه تخم‌مرغ با نرخ دولتی در برخی نقاط استان سمنان به‌منظور ایجاد تعادل در بازار نیز بوده‌ ایم، همچنین قرار است مراکزی نیز برای عرضه تخم مرغ در سطح استان راه اندازی شود.

مهلت دو روزه مردم به گران فروشان

عضو ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه مردم دو روز دیگر به فروشندگانی که تخم مرغ ها را گران خریده اند، مهلت دهند تا قیمت این محصول را کاهش دهند، تاکید کرد: سیاست های کاهش قیمت این کالا خوشبختانه جواب داده و تمامی فروشندگان سطح استان خرید جدید تخم مرغشان را با قیمت جدید کرده و لذا با همان قیمت مصوب پنج هزار و ۵۰۰ تومان خواهند فروخت.

 میرعماد با بیان اینکه هم استانی ها می توانند مراتب گرانفروشی را از ابتدای هفته به مراجع ذی ربط گزارش کنند، افزود: قیمت تخم مرغ در سطح استان از امروز با قیمت هر کیلو پنج هزار و ۵۰۰ تومان به ثبات رسید و مردم مراقب باشند که این محصول را گران نخرند.

آنفولانزای پرندگاندلیل گرانی تخم مرغ

سید حسن میرعماد دلیل گرانی تخم مرغ را آنفولانزای پرندگان دانست و بیان کرد: ۱۵.۵میلیون مرغ تخم گذار بر اثر این بیماری طی روز های گذشته در کشور تلف شدند که علت اصلی این نوسان شدید قیمت، همین عامل بیان شده است.

وی افزود: در پی این رویداد نهادهای ذی ربط در دولت با تمام وجود و با سرعت برای تعادل در قیمت تخم‌مرغ وارد عمل شدند و بر این اساس تعرفه واردات تخم‌مرغ از ۵۵ در به زیر شش درصد رسید تا قیمت در داخل کاهش یابد.

 

برچسب ها: عرضه تخم‌مرغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار