احمد همتی خواستار شد؛
به گزارش تابناک سمنان، نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس، با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات آب در سرخه با اجرای طرح فاضلاب و تصفیه آب رفع می شود، گفت: این طرح در دست پیگیری است.
کد خبر: ۵۴۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 03 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی صبح چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات سرخه به میزبانی فرمانداری شهرستان با بیان اینکه یکی از پروژه هایی که در زمینه رفع مشکل ‌کمبود آب در این شهرستان موثر واقع شود استفاده از فاضلاب شهرستان است، تاکید کرد : شبکه فاضلاب شهری سرخه باید به صورت جدی پیگری شده و با مشاوره های مهندسی هر چه سریعتر اجرایی شود.

فرمانداری سرخه  - کراپ‌شده

وی ضمن بیان اینکه رفع مشکل آب شرب سرخه یکی از موارد اساسی پیشرفت و توسعه منطقه است، تاکید کرد: پیرو بررسی وضعیت آب شرب و رسیدگی به مشکلات در این حوزه، طی جلسه ای با وزیر نیروی سابق، تصمیماتی در خصوص رفع مشکل اتخاذ شد که خواستار اجرای آن تصمیمات توسط وزیر جدید هستیم.

عضو خانه ملت گفت: پیگیری مشکلات آب شرب سرخه در دستور کار قرار داشته و طی برگزاری جلسه با وزیر نیروی فعلی تصمیمات اتخاذ شده قبلی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت که این امر می تواند به توسعه شهرستان نوپای سرخه منجر شود که قطعا مطالبه مردم و مسئولان استانی و شهرستانی محسوب می شود.

همتی رفع مشکل آب شرب، صنعت و کشاورزی را عامل توسعه خواند و گفت: سرخه ظرفیت خوب گردشگری و تولیدی به خصوص در حوزه معادن دارد که تامین زیرساخت هایی مانند آب، به جذب هرچه بیشتر سرمایه گذار در این شهر منجر می شود.

وی در ادامه به ضرورت رفع مشکل کتابخانه مرکزی سرخه نیز اشاره کرد و بیان داشت: کتابخانه های عمومی یکی از جایگاه هایی است که می تواند در صورت مجهز و تکمیل بودن به همراه دارا بودن محیطی مطلوب و جذاب، نوجوانان و جوانان را به سمت کتاب و کتابخوانی جذب کند.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس ضمن تاکید بر ضرورت همکاری مجموعه های اجرایی سرخه در زمینه تجهیز و تکمیل فضاهای فرهنگی شهرستان، تاکید کرد: با تشکیل جلسه تخصصی با حضور دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگ عمومی و کتابخوانی می توان مشکلات این حوزه را در سرخه به حداقل رساند.

همتی خواستار پیگیری مسئولان برای احداث یک باب کتابخانه شهری عمومی در سرخه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار