وزیر کشور:
به گزارش تابناک سمنان، وزیر کشور کابینه دوازدهم بابیان اینکه رفع مشکلات مردم در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: اشتغال و سرمایه‌گذاری دو اولویت مهم در استان سمنان است.
کد خبر: ۵۴۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 04 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح پنج‌شنبه در بدو ورود به سمنان برای شرکت در آئین تودیع و معارفه استانداران قبلی و جدید سمنان، در جمع خبرنگاران از اشتغال و سرمایه‌گذاری به‌مثابه دو اولویت مهم در این استان یادکرد و بیان داشت: دولت تمام تلاش خود را در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی به کار می‌گیرد.

وی با ابراز اینکه امروز برای تجلیل از زحمات محمدرضا خباز در استان سمنان و معرفی سید شهاب‌الدین چاوشی به عنوان استاندار جدید به سمنان سفر کردم، افزود: امروز شاهد تغییر در ساختار اداره استانی هستیم که دارای ظرفیت‌های بسیار خوب تولیدی، اقتصادی و گردشگری است و امیدواریم چاووشی به‌عنوان استاندار جدید با استفاده از این ظرفیت‌ها، دو اولویت اصلی دولت در سمنان که اشتغال و سرمایه‌گذاری هستند را در دستور کار قرار دهد.

عضو کابینه دوازدهم ضمن تأکید بر اینکه با سرمایه‌گذاری می‌توان به ارتقای تولید و درنتیجه کاهش بیکاری رسید، بیان کرد: در دوران مسئولیت استاندار سابق نیز شاهد رشد خوبی درزمینهٔ سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی بر روی طرح‌های تولیدی بودیم که امیدواریم تداوم آن را شاهد باشیم.

رحمانی فضلی تغییر استاندار سمنان را در راستای سیاست جابه‌جایی استانداران دانست و گفت: یقینا از محمدرضا خباز استاندار سابق سمنان در عرصه‌های مسئولیتی دیگر استفاده خواهد شد.

وزیر کشور قرار است تا دقایقی دیگر در آئین تودیع و معارفه استانداران سابق و کنونی سمنان حضور یابد.

قرار است در این مراسم چاووشی به‌عنوان استاندار جدید سمنان حکم خود را دریافت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار