پرنفوذترین نماینده استان سمنان خواستار شد:
به گزارش تابناک سمنان : غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در آیین معارفه استاندار جدید سمنان در سالن شهید مطهری این شهر افزود: با اشاره به انتصاب چاووشی به عنوان استاندار سمنان، گفت: امیدواریم بتوانیم شاهد اجرای برنامه های خوبی از سوی وی باشیم و همه گروه ها و احزاب دست به دست هم بدون نگاه سیاسی، در راستای توسعه اقتصادی و رفع بیکاری استان تلاش کنند.
کد خبر: ۵۴۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 04 January 2018

به گزارش تابناک سمنان : غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در آیین معارفه استاندار جدید سمنان در سالن شهید مطهری این شهر افزود: با اشاره به انتصاب چاووشی به عنوان استاندار سمنان، گفت: امیدواریم بتوانیم شاهد اجرای برنامه های خوبی از سوی وی باشیم و همه گروه ها و احزاب دست به دست هم بدون نگاه سیاسی، در راستای توسعه اقتصادی و رفع بیکاری استان تلاش کنند.

 کالا و خدمات در بودجه سال آینده نسبت به سال 96 افزایش پیدا نکرده است

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در حوادث اخیر توطئه آمریکا نمایان است، خاطرنشان کرد : در حوادث اخیر به بهانه مسایل اقتصادی برخی انقلاب را زیر سوال بردند که این امر از سوی بیگانگان ساماندهی شده بود.
وی تدابیر مجلس شورای اسلامی برای ارایه خدمات به مردم را هوشمندانه ذکر و اضافه کرد : تلاش می‌شود تصمیمات مجلس شورای اسلامی در راستای منفعت مردم باشد.

توسعه اقتصادی و رفع بیکاری استان بدون نگاه سیاسی باشد
 

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان یادآور شد : در روزهای اخیر تمام تدابیر مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه بوده است. 
کاتب تصریح کرد : کالا و خدمات نسبت به سال 96 افزایش پیدا نکرده است و سهم مجلس به این تصمیم رای خواهد داد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به اشاره به افزایش امید به زندگی در جامعه ، گفت : در ابتدای انقلاب امید به زندگی 55 سال بود اما اکنون بیش از 75 درصد است.

طرح تحول در نظام سلامت، طرحی ماندگار

عضو هیئت رئیسه مجلس ضمن بیان اینکه طرح تحول در نظام سلامت، طرحی ماندگار است، تاکید کرد: امروز تحولات بزرگی در بخش بهداشت و سلامت کشور اتفاق افتاده که مرهون انقلاب است.

نماینده گرمسار و آردان در مجلس گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز مردم ایران شاهد تحولاتی عظیم هستند که ارائه خدمات بخش های درمانی و بهداشتی، راه، آب، توسعه روستایی و ... از جمله این موارد است.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در دوران تصدی دولت های یازدهم و دوازدهم در سطح کشور صورت گرفته که از جمله آنها می توان به تحول در بهداشت و سلامت اشاره کرد.

توسعه اقتصادی و رفع بیکاری استان بدون نگاه سیاسی باشد
 

توسعه اقتصادی و رفع بیکاری استان بدون نگاه سیاسی باشد

غلامرضا کاتب همچنین با اشاره به انتصاب چاووشی به عنوان استاندار سمنان، گفت: امیدواریم بتوانیم شاهد اجرای برنامه های خوبی از سوی وی باشیم و همه گروه ها و احزاب دست به دست هم بدون نگاه سیاسی، در راستای توسعه اقتصادی و رفع بیکاری استان تلاش کنند.

دکتر رحمانی فضلی ، وزیر کشور ، در این آیین ، سید شهاب الدین چاوشی را به عنوان استاندار جدید معرفی و از خدمات محمدرضا خباز استاندار پیشین استان قدردانی کرد. خباز 26 ماه استاندار سمنان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار