کد خبر: ۵۴۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 05 January 2018

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس به انتقاد از «تضعیف ارکان نظام از سوی برخی تریبون‌داران داخلی» پرداخت و گفت: برخی تریبون‌داران با انتقادات خود به سست شدن ارکان انقلاب کمک می‌کنند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا کاتب در آیین تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید سمنان اظهار کرد: نمی‌شود که اگر من تریبونی در مجلس در اختیارم است از آن در جهت تخریب قوای سه‌گانه کشور استفاده کنم.

وی نتیجه برخی بی‌اعتمادی‌ها را سخنان غیرمسئولانه این تریبون‌داران ارزیابی و تصریح کرد: چرا باید عده‌ای در داخل به بهانه برخی مشکلات اقتصادی زمینه‌ساز برخی ناامنی‌ها و آشوب ها شوند؛ چرا در داخل هر فردی تریبونی به دست می‌آورد به دلایل مختلف ارکان نظام را می‌زند.

وی به انتخابات گذشته و هجمه ها و تخریب‌های انجام گرفته در آن اشاره و خاطرنشان کرد: در زمان انتخابات همه همدیگر را دزد خواندیم بدون این‌که دلیلی برای اثبات آن داشته باشیم.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «جناح‌های سیاسی نباید به تضعیف یکدیگر بپردازند» گفت: تضعیف جریان‌های سیاسی داخل نظام به تضعیف انقلاب می‌انجامد؛ انقلابی که برای حفظ آن خون های پاکی ریخته شده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم تعامل قوای سه گانه افزود: قوای سه‌گانه باید در خدمت انقلاب و مردم باشند و اگر در جهتی غیر از این حرکت کنند به آرمان‌های بلند امام راحل خیانت کرده‌اند.

وی با بیان این‌که «مسوولان باید از همه ظرفیت‌های کشور فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی استفاده کنند» ادامه داد: رشد و توسعه کشور در گرو استفاده از همه ظرفیت‌هاست.

این عضو هیئت رئیسه مجلس دهم با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشور اظهار کرد: اگر می‌خواهیم کشور پیشرفت کند باید هزینه‌های را کاهش دهیم.

وی با اشاره به خدماتی که در چهار دهه اخیر انجام گرفته است گفت: پیشرفت‌های کشور در دوران پس از انقلاب قابل مقایسه با قبل از آن نیست و باید این خدمات گفته شود.

وی به برخی از این تحولات اشاره کرد و یادآور شد: تا پیش از انقلاب تنها 20 درصد از روستاییان از آب شرب سالم استفاده می‌کردند اما به برکت انقلاب اسلامی این رقم امروز به بالغ بر 90 درصد رسیده است.

کاتب با بیان این‌که «نمایندگان مردم تصمیمی برخلاف مصالح مردم و کشور نمی گیرند» گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق مجلس در سال پیش رو، بهای برق،آب و گاز یک ریال هم اضافه نمی‌شود.

وی افزایش قیمت کالاها را در حیطه وظایف هیات وزیران برشمرد و اضافه کرد: دولت با تدبیر و با شناخت کامل از فضای کشور و مسائل اقتصادی تصمیم گرفته و از تصمیمات چالش برانگیز اجتناب خواهد کرد.

وی با بیان این‌که «نمایندگان اجرای قوانین را از خود آغاز می کنند» یادآوری کرد: مجلس به هیچ عنوان در سال آتی حقوق نمایندگان را افزایش نخواهد داد.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «حقوق کارکنان در سال اینده نیز حدود 10 درصد افزایش می یابد بیان کرد: حقوق افراد و کارکنانی که حقوق بالای چهار میلیون دریافت می کنند افزایش نخواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار