دادستان سمنان:
دادستان مرکز استان سمنان تعداد دستگیرشدگان وقایع اخیر در این استان را بسیار محدود و معدود اعلام کرد و گفت: اکثر این افراد با اخذ تامین آزاد شدند.
کد خبر: ۵۴۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 06 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حیدر آسیابی در حاشیه راهپیمایی مردم سمنان در دفاع از آرمان‌های انقلاب و علیه آشوب‌های اخیر اظهار کرد: خوشبختانه در استان سمنان تجمع آنچنانی جز دو تجمع بسیار کوچک وجود نداشته و با حضور به موقع مردم، نیروهای انتظامی و امنیتی و قضایی مشکلی در استان نداشتیم.

وی با بیان اینکه هیچ اقدام مخربی در استان که منجر به آسیب به اموال عمومی شود، نداشتیم افزود: این مهم نشان از فرهنگ و بصیرت بالای مردم استان و همچنین امنیت بالای این استان دارد.

صدای واقعی مردم امروز به گوش رسید

این مقام ارشد قضایی یادآور شد: خوشبختانه در روزهای اخیر جرم سنگین و مهمی در استان سمنان اتفاق نیفتاده بود .

دادستان مرکز استان سمنان با بیان اینکه انقلاب را مردم بوجود آورده و حفظ می‌کنند ادامه داد: صدای اصلی مردم امروز و در این راهپیمایی شنیده شد و آنچه از اغتشاش‌گران شنیدیم صدای واقعی ملت نیست.

وی با اذعان به اینکه درخت انقلاب آنقدر تنومند است که با این بادها نمی‌لرزد گفت: نظام ما داعش تا بن دندان‌مسلح را آن هم در خارج از مرزها ریشه‌کن کرد، مقابله با چند اغتشاش‌گر که چیز مهمی نیست که نظام از عهده آن برنیاید.

نظام از خود خویشتن‌داری نشان داد

آسیابی با بیان اینکه نظام از خود خویشتن‌داری نشان داد افزود: کسانی که در اغتشاش‌های محدودی که بود حضور داشتند عمدتا فریب‌خورده هستند.

وی با بیان اینکه تا مردم و رهبری معظم انقلاب هست هیچ جای نگرانی وجود ندارد اضافه کرد: خوشبختانه نیروهای انتظامی و امنیتی و دستگاه قضایی با قوت کار خود را انجام داده و هیچ نگرانی وجود ندارد. 

دادستان مرکز استان با بیان اینکه حساب مطالبه‌گری از اغتشاش جداست افزود: ما پیش از این اعتراضات کارگری و مطالبات اقتصادی معیشتی داشتیم اما هیچ کدام به اغتشاش منجر نشده بود لذا این افراد معدود که دست به اغتشاش می‌زنند عمدتا فریب‌خورده و در خدمت منافقین و عوامل خارجی هستند. ضمن اینکه هیچ کدام از اغتشاش‌گران مطالبه معیشتی و اقتصادی نداشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار