رئیس پلیس راه انتظامی کردستان خبر داد
رئیس پلیس راه انتظامی کردستان با بیان اینکه هم اکنون سطح بیشتر جاده‌های استان به دلیل بارندگی لغزنده است، گفت: عوامل پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در جاده‌های برون شهری استان جلوگیری می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 06 January 2018

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: بارش ها در جاده‌های استان بخصوص مناطق کوهستانی و گردنه‌ها به صورت برف و در دیگر جاده‌ها به صورت باران است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده‌ها شاهد پدیده مه و کاهش دید افقی هستیم، گفت: بارش باران بیشتر در جاده‌های ارتباطی شهرستان‌های دیواندره، بیجار، قروه و مریوان گزارش شده که در ارتفاعات به صورت برف است.

رئیس پلیس راه کردستان تصریح کرد: ماموران پلیس در خروجی شهرهای های استان مستقر شده و مانع تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی هستند.

وی گفت: انتظار می‌رود رانندگان برای جلوگیری از خطرات احتمالی از انجام سفرهای غیرضروری در جاده‌های برون شهری خودداری کرده و در صورت نیاز حتماً تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان نیز گفت: بارش ها در سطح استان تا اواخر امروز به صورت پراکنده ادامه دارد.

علی پناهی اظهار کرد: سامانه بارشی فعال امروز از آسمان استان خارج شده و همزمان با آن دمای هوا به صورت محسوس کاهش پیدا می‌کند بطوری که این کاهش در روزهای یکشنبه و دوشنبه به صورت میانگین از پنج تا هشت درجه سانتیگراد خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار