رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: حوالی ساعت 15 تصادف زنجیره ای 18 خودرو در جاده سردره محور ایوانکی- گرمسار 6 مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۵۴۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 06 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی روز شنبه گفت و گو با ایرنا با بیان این که وزش باد شدید و گرد و خاک به همراه لغزندگی جاده ها در بیشتر نقاط استان باعث کاهش دید رانندگان و احتمال رخداد سوانح شده است، افزود : در کیلومتر پنج محور ایوانکی به گرمسار، ابتدا یک خودرو سنگین به علت لغزندگی و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه با نیوجرسی حاشیه جاده برخورد کرد.


وی خاطرنشان کرد : در این حادثه، 18 دستگاه خودروی سواری به طور زنجیره ای در حوالی منطقه سردره با هم برخورد کردند. 


رئیس پلیس راه استان سمنان یادآور شد: تمام محورهای مواصلاتی استان به ویژه در گردنه ها اکنون به علت باران لغزنده و به علت وزش باد با کاهش دید افقی همراه است. 


وی به رانندگان توصیه کرد در این شرایط رانندگان با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئن، از تغییر مسیر ناگهانی خودداری کنند. 


رئیس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: تغییر شرایط آب و هوایی باعث لغزندگی جاده ها و کاهش دید رانندگان می شود که همین عوامل باعث حوادث رانندگی می شود پس رانندگان به توصیه های پلیس به دقت توجه کنند. 


رییس پلیس راه استان سمنان گفت: همچنین حوالی ساعت 14 امروز بر اثر واژگونی تریلی به دلیل لغزندگی و توجه نکردن به جلو در جاده سرخه - لاسجرد ، راننده این خودرو سنگین در دم جان باخت.


به گزارش ایرنا، سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می‌کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار