فرمانده انتظامی سمنان:
فرمانده انتظامی سمنان از کشف ۹۰هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: ارزش این محموله قاچاقی حدود ۱.۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 07 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود کشف‌شده است، ابراز داشت: این حجم از قاچاق در سه دستگاه تانکر حامل سوخت قرار داشت که با هوشیاری مأموران پلیس کشف و ضبط شد.

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان - کراپ‌شده

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاقی ۱.۵ میلیارد ریال برآورد می شود، افزود: نفت سفید به‌وسیله تینر آلوده‌شده است و مقصد این تانکرها پایتخت بود.

فرمانده انتظامی سمنان با بیان اینکه پلیس در برخورد با سوداگران قاچاق همه همت و تلاش خود را به کار می بندد، ابراز داشت: طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا از سوی پلیس استان سمنان در حال اجرا است و نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر به‌شدت با قاچاقچیان برخورد می‌کند.

قاسمی اضافه کرد: در خبر دیگری یک دستگاه تانکر با شش هزار لیتر سوخت قاچاق توسط فرماندهی انتظامی بخش ایوانکی صبح امروز توقیف شد که در این راستا برخورد با سوداگران قاچاق یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های نیروی انتظامی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار