مهدی یحیایی خبر داد؛
به گزارش تابناک سمنان، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای مرحله دوم طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه در سطح عرضه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 07 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، مهدی یحیایی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اعلام این خبر گفت: در راستای عملیاتی شدن طرح ثبت گوشی های تلفن همراه و تحت پوشش قرارگرفتن گوشیها وتجهیزات سیم کارت خور ، مرحله دوم طرح نظارتی رجیستری گوشی تلفن همراه در سطح عرضه آغاز شده است.

وی افزود : در مرحله اول طرح ثبت گوشی های تلفن همراه ، گوشی های تلفن همراه اپل ، گوگل و موتورلا پوشش داده شده بود که در مرحله دوم این طرح گوشی های تلفن همراه بلک بری نیز اضافه شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: متصدیان عرضه کننده این گوشی های تلفن همراه موظفند در صورتی که خریدار پیامی مبنی بر عدم ثبت وغیرقانونی بودن آن از طرف سامانه ذیربط دریافت نماید نسبت به استرداد کالا وعودت عین مبلغ اقدام نمایند.

وی اظهار داشت:متصدیان عرضه گوشی تلفن همراه باید قبل از فروش گوشی از قانونی بودن آن اطمینان حاصل نموده وسپس در معرض فروش قرار دهند و در صورت استنکاف از استرداد کالا به اتهام فروش کالای قاچاق برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

یحیایی از هم استانیهای عزیز درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه ارتباطی124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان درمیان گذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار