مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: در طرح نهایی المان شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی اهمیت گویا بودن و انتقال مفاهیم مورد توجه قرار گرفته‌ است به همین علت عملیات ساخت المان را آغاز کرده و آن را تا پایان سال جاری به پایان می‌رسانیم.
کد خبر: ۵۴۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹ 09 January 2018

 

به گزارش تابناک قم، سید محمد موسوی‌منش دوشنبه شب در مراسم رونمایی از طرح المان شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهرداری قم نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام دارد، عنوان کرد: نصب تصاویر و وصیتنامه‌های شهدا به همراه مشخصات آنها در نقاط مختلف شهر به ویژه در نزدیکی منازل خانواده‌های شهدا به خوبی گویای این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی شهرداری قم طی ماه‌های اخیر به صورت ویژه طراحی المان شهید آیت‌الله سعیدی را دنبال کرده است، اضافه کرد: فراخوانی را اعلام کردیم تا بتوانیم از برترین آثار برای این المان استفاده کنیم و اکنون نیز با انجام بررسی‌های لازم طرح نهایی مورد تایید قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این طرح نهایی اهمیت گویا بودن و انتقال مفاهیم مورد توجه قرار گرفته‌ است به همین علت عملیات ساخت المان را آغاز کرده و آن را تا پایان سال جاری به پایان می‌رسانیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان زیباسازی شهرداری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ظرفیت‌های مختلف استفاده می‌کند، عنوان کرد: طی زمان برگزاری نخستین کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم از بسترهای مختلف تبلیغاتی بهره‌برداری لازم انجام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار