آسیایی در بازدید از خطوط تولید شرکت عقاب افشان اطمینان داد:
به گزارش تابناک سمنان: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در مراسم بازدید ظهر روز دوشنبه خود که به همراه مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان از خطوط تولید شرکت عقاب افشان صورت گرفت ضمن بیان حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان و فعالان اقتصادی در راستای اقتصاد مقاومتی گفت حمایت قضایی که از عقاب افشان صورت گرفت ارزشمند تر از کل خدمات شش ساله بنده در استان بوده است.
کد خبر: ۵۴۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ 08 January 2018
به گزارش تابناک سمنان:دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در مراسم بازدید ظهر روز دوشنبه خود که به همراه مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان از خطوط تولید شرکت عقاب افشان صورت گرفت ضمن بیان حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان و فعالان اقتصادی در راستای اقتصاد مقاومتی گفت حمایت قضایی که از عقاب افشان صورت گرفت ارزشمند تر از کل خدمات شش ساله بنده در استان بوده است.
 
آسیایی در ابتدای جلسه  هدف از بازدید خود را بررسی  وضعیت اشتغال مددجویان کل زندان ها که در شرکت عقاب افشان جذب شده اند بیان کرد و افزود در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه‌قضاییه وظیفه داریم از شرکت های تولیدی و صنعتی  بازدید تا در صورت نیاز  حمایت های حقوقی، قضایی از سرمایه گذاری این حوزه داشته باشیم.

تضمین حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان و فعالان اقتصادی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به  سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغیه مقام معظم رهبری  اضافه کرد و افزود استفاده ی مطلوب از ظرفیت های قوه قضاییه در تحقق سیاست های مذکور در راستای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی ـ قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در چارچوب وظایف و اختیارات قوه قضاییه، از وظایف ماست  و در این رابطه «دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه‌قضاییه» به همه استان ها ابلاغ شده است.
حمایت همه جانبه از دادستان مرکز استان از سرمایه گذاران و کارآفرینان و فعالان اقتصادی
 

آسیایی به تفویض این مسئولیت در استان سمنان از سوی رئیس دادگستری به دادستان مرکز اشاره کرد و افزود با توجه به این وظیف بنا داریم از واحد های تولیدی و صنعتی بازدیدهایی داشته باشیم تا باحمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان و فعالان اقتصادی بتوانیم امنیت در سرمایه‌گذاری  را تضمین کنیم.
وی به برنامه ریزی صورت گرفته در ارتباط منظم و مستمر با فعالان بخش خصوصی استان اشاره کرد و افزود  به ‌منظور اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه‌گذاری و مساعدت در رفع آن تمام تلاش خود را صرف خواهیم نمود.
 
حمایت قضایی از عقاب افشان ارزشمند تر از کل خدمات بنده در استان
وی اشاره ای هم به  گذشته کرد و گفت در یک زمانی  و در نشست کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاران استان اعلام کردیم  که پرونده های اتوبوس اسکانیا اکنون بیشتر رنگ و بوی رسانه ای و سیاسی پیدا کرده است و ویژگی قضایی آن کمرنگ شده است. حمایتی که باعث شد یک شرکت تولیدی و صنعتی از بسته شدن نجات پیدا کند و البته با همت مدیران آن توانست به سهم چهاردرصدی از ازسبد اشتغال زایی مستقیم خانوارهای سمنانی دست پیدا کند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت فکر نکنیم با تعطیلی یک واحد صنعتی، فقط مالک آن آسیب می بیند، این آسیب تبعات اجتماعی، امنیتی برای منطقه و استان خواهد داشت.
حمایت همه جانبه از دادستان مرکز استان از سرمایه گذاران و کارآفرینان و فعالان اقتصادی
 

شرکت عقاب افشان عامل موفقیت استان در کاهش نرخ بیکاری
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به کمترین نرخ بیکاری استان سمنان در کشور که اخیرا هم بصورت رسمی اعلام شده اشاره کرد و افزود قطعا شرکت عقاب افشان با اشتغال زایی دو هزار نفر بصورت مستقیم و حدود ده هزار نفر بصورت غیر مستقیم نقش بسیار مهمی در رسیدن استان به این موفقیت داشته است.
وی ضمن تشکر از آقای عبدالله اکبری راد بابت اجرای برنامه توسعه ای در راستای اقتصاد مقاومتی اطمینان داد برای تحقق اشتغال زایی 1800 نفر که توسط مدیران عقاب افشان برای سال آینده برنامه ریزی شده است از حمایت های ویژه در چارچوب قانون برخوردار باشد.
آسیایی در پایان اضهار داشت: خوشحالم که با حمایت قضایی از شرکت عقاب افشان توانستم سهمی هرچند کوچک در اشتغال زایی این مجموعه بزرگ داشته باشم.
 
شایان ذکر است بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان  از شرکت عقاب افشان ،باهنر مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان،حجت الاسلام قدرتی و تعدادی از مسئولین اداره کل دادگستری و اداره کا زندان ها نیز حضور داشتند.
 

 عکس: عباس عمادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار