بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:با توجه به فصل بارندگی و سرما طرح راهداری زمستانی از ۳۰ آذرماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ماه مصادف با اتمام سفر‌های نوروزی ادامه دارد که ۵۲۳ نفر نیروی فنی و انسانی در قالب ۵۵ اکیپ راهداری در سطح استان آماده ارائه خدمات به مردم هستند.
کد خبر: ۵۴۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 09 January 2018

بهمن خسروانی درگفتگو با خبرنگار تابناک افزود:۳۹۱ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در طرح راهداری زمستانی استان  فعالیت میکنند و ۳۵ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار در این طرح مجهز شدند و فعال هستند که به مسافران و شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد:استان کرمانشاه یک استان برفگیر است که در مجموع هشت هزار و ۶ کیلومتر راه دارد و از این رقم، ۴۸۷ کیلومتر راه اصلی، ۱۹۱۵ کیلومتر راه فرعی، ۵۱۵۱ کیلومتر راه روستایی، ۴۰۶ کیلومتر بزرگراه و ۴۵ کیلومتر راه بین شهری هستند و معمولاً تمام راه‌های این استان برفگیر می‌باشند.

وی با بیان اینکه برای یخ‌زدایی در محور‌های استان کرمانشاه تنها از مخلوط شن و نمک استفاده می‌شود، تصریح کرد: اکنون ۳۰ هزار تن شن و نمک تهیه و ذخیره‌سازی شده و برای راهداری زمستانی امسال به کار گرفته می‌شود و عوامل راهداری این استان آماده اجرای هرگونه فعالیت و خدمات رسانی برف روبی، ریزش برداری، سیل زدگی و مشکلات ناشی از سرما در جاده‌ها هستند.

خسروانی اظهار داشت:تغییراتی در تعداد راهدارخانه ها، ماشین آلات و ظرفیت ذخیره سازی شن و
نمک نسبت به سال گذشته انجام نشده است و افزایشی نداشته ایم و برای امسال تمام ماشین آلات تعمیرات و Over hall شده اند.

وی تاکید کرد:مسافران قبل از حرکت وضعیت راه‌ها را با استفاده از سایت، تلفن یا اپلیکیشن ۱۴۱ استعلام کنند و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ را با خود همراه داشته و با سرعت مطمئنه حرکت و مقررات راهنمایی و رانندگی را راعایت کنند

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار