با همکاری دانشگاه سمنان؛
کتاب جامع آموزش زبان فارسی به مجاری زبانان با تلاش عضو هیات علمی دانشگاه سمنان در مجارستان منتشر شد.
کد خبر: ۵۵۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 10 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، کتاب جامع آموزش زبان فارسی به مجارستانی با همکاری دکتر عصمت اسماعیلی دانشیار گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سمنان، به عنوان سر ویراستار بخش فارسی و مولف بخشی از متون فارسی ، به نویسندگی خانم دکتر اگنش نمت استادیار گروه ایرانشناسی دانشگاه اتووش لوراند بوداپست نوشته شده است.

عصمت اسماعیلی دانشیار گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سمنان گفت : کتاب جامع آموزش زبان فارسی برای تهیه مواد آموزشی تدریس در گروه ایرانشناسی دانشگاه بوداپست و مرکز خانه زبان ایران در مدت یک سال و نیم تدوین و منتشر شد .

وی افزود : کتاب جامع آموزش زبان فارسی ، با آموزش الفبا و صداهای زبان فارسی آغاز می شود ،و دارای بخش های آموزش دستور زبان فارسی ، گفتگو و متون ساده و فرهنگ موضوعی روزمره است.

این کتاب برای تدریس زبان و نگارش فارسی در سه نیم سال در نظر گرفته شده و به عکس های فراوانی از مناطق دیدنی ایران مزین شده است .

دکتر عصمت اسماعیلی که با همکاری دانشگاه سمنان به مدت سه نیم سال ( 1394-1396) به عنوان استاد اعزامی در دانشگاه بوداپست مشغول تدریس زبان فارسی بود، با همکاری دانشگاه سمنان و سفارت جمهوری اسلامی ایران خانه زبان ایران را نیز در بوداپست راه اندازی کرد.

برچسب ها: انتشار کتاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار