استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان اینکه امنیت پیش نیاز توسعه محسوب می شود، گفت: اقدامات پیشگیرانه سازمان پدافند غیر عامل در توسعه همه جانبه استان سمنان نقش مهم دارد.
کد خبر: ۵۵۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 10 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سید شهاب الدین چاووشی صبح چهارشنبه در جلسه رزمایش سایبری استان سمنان به عنوان پایلوت کشوری به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه سازمان پدافند غیرعامل علاوه بر کاهش هزینه ها نقش مهمی در ایجاد توسعه استان سمنان دارد، ابراز داشت: امنیت پیش نیاز توسعه است و اقدامات سازمان پدافند غیرعامل، کمکی مهم به امنیت کشور محسوب می شود.

استانداری سمنان - کراپ‌شده

وی با بیان اینکه انجام رزمایش سایبری علاوه بر نشان دادن سطح آمادگی ادارات و دستگاه های دولتی و غیر دولتی استان می تواند در شناخت نقاط قوت و ضعف در حوزه ی سایبری کشور نیز موثر باشد، افزود: در آمار فناوری اطلاعات، سمنان همیشه در زمره پنج استان مطرح کشور بوده است.  

 استاندار سمنان با بیان اینکه این استان می تواند در حوزه پدافندی و به ویژه سایبری به عنوان پشتیبان استان تهران معرفی شود، ابراز داشت: هدف اصلی فعالیت سازمان پدافند غیر عامل مصون سازی زیر ساخت های کشور در برابر تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمنان است.

چاووشی با بیان اینکه فعالیت های حوزه پدافند با در نظر گرفتن نگاه فرصت محور و تهدید محور به انجام می رسد، اضافه کرد: استان سمنان با توجه به ظرفیت های کلان خود در حوزه فناوری و با داشتن زیر ساخت های لازم در این زمینه می تواند به عنوان پایلوت کشور در رزمایش بزرگ سایبری موفق عمل کند .   

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار