رئیس سازمان بازرسی صنعت، معدن و تجارت سمنان:
رئیس اداره بازرسی صنعت، معدن و تجارت سمنان از تشکیل ۴۱۸فقره پرونده تخلف در سطح نانوایی های استان خبر داد و گفت: ارزش این تعداد تخلفات بالغ بر ۴۲۷ میلیون ریال برآورد می شود.
کد خبر: ۵۵۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 10 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، مهدی یحیایی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از انجام هشت هزار و ۴۵۷ مورد بازرسی از نانوایی های استان سمنان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد و ابراز داشت: در این مدت ۴۱۸ فقره پرونده تخلف در حوزه نانوایی های استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ارزش این تعداد پرونده بالغ بر ۴۲۷ میلیون ریال برآورد می شود، افزود: تخلفات نانوایی ها شامل مواردی مانند کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری است.

نانوایی

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه این پرونده ها به منظور بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، ابراز داشت: ۱۲ بازرس و کارشناس واحد آرد و نان نظارت ویژه ای بر نانوایی های استان دارند و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را نقض و نان های بی کیفیت به مردم عرضه کنند، به شدت برخورد می شود.

یحیایی با بیان اینکه ۳۰درصد نانوایی های استان سمنان دوگانه سوز شدند، تصریح کرد: به منظور ایجاد آمادگی لازم در صنف نانوایان در برابر قطع احتمالی گاز شهری وبه منظور تامین نان مصرفی مردم در مواقع ضروری و بحرانی مانور دوگانه سوز کردن نانوایی ها در سطح استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ واحد نانوایی شهری و روستایی در استان سمنان فعالیت دارند، افزود: در مانور دوگانه سوزکردن واحدهای نانوایی گاز این واحدها قطع شده و با نصب مشعل گازوئیل سوز در حضور مردم پخت در مدت زمان بسیار کوتاه آغاز می شود و هیچگونه وقفه ای در تامین نان مردم صورت نخواهد گرفت.

یحیایی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن وتجارت استان سمنان به فراخور نوع پخت ومحل استقرار جغرافیائی واحد های نانوایی اقدام به دوگانه سوز کردن واحدها کرده است تا در مواقع بحران در رابطه با تامین نان مصرفی مشکلی وجود نداشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار