سید شهاب‌الدین چاووشی موانع توسعه استان را برشمرد:
به گزارش تابناک سمنان ، سید شهاب‌الدین چاووشی ظهر پنج‌شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان به میزبانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ضمن بیان اینکه مدیریت کشور با آزمون‌وخطا میسر نیست، ابراز داشت: مدیران بی‌کفایت باید از این عرصه خارج شوند.
کد خبر: ۵۵۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 11 January 2018
به گزارش تابناک سمنان ، سید شهاب‌الدین چاووشی ظهر پنج‌شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان
به میزبانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ضمن بیان اینکه مدیریت کشور با آزمون‌وخطا میسر نیست، ابراز داشت: مدیران بی‌کفایت باید از این عرصه خارج شوند.
وی بابیان اینکه امروز دیگر فصل آزمون‌وخطا به پایان رسیده و مدیران باتجربه باید سکان‌دار عرصه‌های اجتماعی باشند، افزود: در کشوری با منابع انسانی توانمند، منابع عظیم و برنامه‌ریزی درست و اصولی، می‌توان بحران مشکلات را پشت سر گذاشت لذا برای رسیدن به این هدف مدیران بی‌کفایت باید از این عرصه خارج شوند.
 
برای رفع مشکلات جامعه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد
استاندار سمنان، از سمنان به عنوان استانی زرخیز نام برد و تصریح کرد: منابع سرشار این استان تنها محدود به معادن و سرمایه‌های مادی نیست بلکه دیار قومس همواره سرزمین عالمان و بزرگان دین و عرفان و اندیشه بوده است.
چاووشی  بابیان اینکه مردم صبور، ولایی و دوستدار اسلام و نظام شایسته بهترین خدمات هستند، ابراز داشت: برای رفع مشکلات جامعه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد .
تعدد قوانین، مدیران بی‌کفایت و عدم استفاده صحیح از منابع
 

چاووشی  با اشاره به اینکه مدیران جمهوری اسلامی در سال‌های آغازین انقلاب تجربه اجرایی نداشتند گفت: این مدیران در ادوار گذشته آزمون و خطاهای بسیار داشته و امروز در معرض یک آزمون تاریخی هستند.
 
توسعه کشور متضرر از وجود قوانین دست و پاگیر
چاووشی با اشاره به تعدد قوانین دست‌و پاگیر در کشور تصریح کرد: در هیچ کشور توسعه‌یافته‌ای با این حجم و تعدد قانون وجود ندارد
استاندار جدید سمنان تصریح کرد: وجود قوانین بسیار که گاهی یکدیگر را نیز حتی نقض می‌کنند توسعه کشور را دچار مشکل می‌کند و متأسفانه دراین‌بین کارآمدی نظام دینی به‌واسطه ضعف‌های عملکردی برخی دستگاه‌ها زیر سؤال می‌رود که باید مسئولان در تفسیر قانون به نفع مردم اهتمام ویژه داشته باشند.
 
وی کمک به بهبود اشتغال و اقتصاد را همانند جهاد درراه خدا برشمرد و افزود: بحران آب یکی از مشکلات فعلی در کشور است که استان سمنان نیز از این قاعده مستثنا نیست لذا این مهم می‌طلبد تا در برنامه‌های بلندمدت به‌منظور هدر رفت آب و جلوگیری از برداشت‌های بی‌رویه چاره‌اندیشی صورت گیرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار