سرپرست سازمان لیگ والیبال کشور:
سرپرست سازمان لیگ والیبال کشور از برگزاری مسابقات ملی زیرگروه قهرمانی والیبال در شاهرود خبر داد و گفت: این مسابقات در دهه فجر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 13 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، منوچهر پور حسن در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه مسابقات زیرگروه قهرمانی والیبال کشور در دهه فجر به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود، ابراز داشت: این مسابقات در پنج گروه چهار تیمی در مرحله اول به میزبانی شاهرود و در مرحله‌های بعدی در یکی از شهرهای کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: بعد از مرحله اول و دوم از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود می‌کنند که با توجه به امکانات خوب شاهرود در صورت دارا بودن ظرفیت، مرحله آخر نیز در این شهرستان میزبانی خواهد شد.

منوچهر پور حسن - کراپ‌شده

سرپرست سازمان لیگ والیبال کشور بابیان اینکه طبق سنوات گذشته همزمان با تیرماه سال آیندهمسابقات لیگ جهانی والیبال برگزار خواهد شد، ابراز داشت: علاوه بر اینکه میزبان مسابقات لیگ جهانی والیبال در تهران هستیم برنامه روتین فدراسیون مسابقات قهرمانی کشور در رده نوجوانان و جوانان امید آقایان و خانم‌ها نیز طی شش مرحله تا شهریور سال ۹۷ انجام خواهد شد.

پور حسن در ادامه تصریح کرد: در مسابقات لیگ قهرمانی ۱۲ تیم حضور دارند که تیم‌های شهرستانی در مرحله اول عملکرد مطلوبی نداشتند اما در نیم‌فصل دوم به‌خصوص شهر گنبد و اردکان یزد بسیار عالی در رقابت‌ها حاضر شدند اما تیم پدافند هوایی کاشان و ساری چندان عملکرد خوبی ارائه نکردند لذا در مجموع باید گفت تیم کاله مازندران در دوره اول و دوره دوم، بازی های خوبی را به نمایش گذاشت.

وی بابیان اینکه لیگ دسته یک و سوپر لیگ نهایتاً تا ۲۵ اسفند به پایان می‌رسد، افزود: در برگزاری لیگ برتر بانوان متأسفانه به دلیل نبود اسپانسر همیشه با مشکلاتی روبرو هستیم و به‌سختی می‌توانیم هماهنگ کنیم تا بانوان در مسابقات حضور داشته باشند اما با همین بضاعت نیز هر سال شش الی هشت تیم در مسابقات بانوان شرکت می کنند که در سطح لیگ، مطلوب‌ ما ظرفیت همان شش تیم است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار