به گزارش تابناک سمنان، جلسه مدیران شرکت خودرو سازی فردا به همراه دکترهمتی نماینده مردم سمنان با دکتر چاووشی استاندار سمنان در خصوص پیگیری موانع و مشکلات تولید این واحد تولیدی برگزارشد.
کد خبر: ۵۵۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 14 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، مالک خودرو سازی فردا دراین نشست گفت :کار خودرو را از ۲۵ سال پیش از فروش و خدمات پس از فروش شروع کردیم و اولین قرارداد با ایران خودرو مونتاژ ۶۰۰۰ سمند بود .


پروژه خودرو سازی فردا از پروژه های اقتصاد مقاومتی بوده و در حال حاضر ۲۰۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند.


وی درادامه  افزود؛قرارداد مونتاژ ۴۰ هزار تولید خودرو پژو  بسته شده که‌ روزانه ۱۰۰ خودرو در این واحدخودروسازی مونتاژ خواهدشد.
مهندس دیدار مدیرعامل خودروسازی فردا  هم در این جلسه  از قرارداد با شرکت MG خبرداد که از اسفند ماه تولید آن با ۵ مدل در سمنان آغاز خواهد شد.

دیدار همچنین  از آغاز پروژه رنگ و بدنه خودرو  خبردادکه که تا ۱۸ ماه دیگر به اتمام خواهد رسید.

دکتر احمد همتی نماینده مردم شهرستانهای سمنان مهدیشهر و سرخه نیز در جلسه با مدیران شرکت خودروسازی فردا و استاندار سمنان گفت:در اوایل شروع به کار مجلس طی بازدیدی از کارخانه خودروسازی فردا از چنین پتانسیلی در سمنان و راکد بودن آن تعجب کردم که طی جلساتی در مجلس به همراه مدیران خودروسازی فردا و دیدار با نعمت زاده وزیر سابق صنعت معدن و تجارت، مشکلات این شرکت را با مسئولین در میان گذاشتیم و توانستیم با کمک هم این واحد تولیدی را در سفر رییس جمهور به سمنان افتتاح کنیم.

وی در ادامه افزود: شرکت خودروسازی فردا، شرکت عقاب افشان (اسکانیا)، شرکت تیراژه ماشین و تیراژه دیزل در کنار شرکت های قطعه ساز خودرو می تواند سمنان را به چهارمین قطب خودروسازی ایران تبدیل کند.


دکتر چاووشی استاندار سمنان هم ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته گفت:هر قدمی که برای اشتغال برداشته می شود نزد خداوند بالاترین عبادت است و لذاهر اقدام و مکاتبه ای که لازم باشد برای پیگیری امور در سطح استان و کشور انجام خواهد شد.

دکتر چاووشی در پایان یادآورشد ؛پتانسیل و ظرفیت های این منطقه بسیار بالاست و رییس جمهور در جلسه هیئت دولت این موضوع را اشاره کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار