معاون استاندار سمنان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان از افتتاح منطقه ویژه اقتصادی دامغان در دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح در زمره مصوبات هیئت دولت است که اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۵۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ 15 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، محمد همتیان در نشست بعدازظهر دوشنبه شورای هماهنگی سرمایه‌گذاری استان سمنان، ضمن بیان اینکه دامغانی‌ها دهه فجر شاهد افتتاح منطقه اقتصادی هستند، تأکید کرد: این طرح در زمره مصوبات هیئت دولت بود که باهدف اشتغال‌زایی و افزایش کیفی و کمی تولیدات اجرا و در ماه آتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

محمد همتیان - کراپ‌شده

وی افزود: بهبود تولید و اشتغال در کنار توسعه اقتصادی اهدافی هستند که منطقه اقتصادی دامغان به دنبال آن‌ها است و به دلیل دارا بودن این شهرستان از ظرفیت‌ها خوب تولیدی، این اهداف دور از دسترس نخواهند بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان، با تاکید بر اینکه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان نیز در مصوبه هیئت دولت گنجانده‌شده است، تاکید داشت: اولویت این طرح جذب سرمایه‌گذارانی از بخش خصوصی است تا به کمک تولید شهرستان و استان سمنان آیند.

جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اولویت

همتیان با تاکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در منطقه اقتصادی استان در اولویت است، تاکید داشت: استانداری برای سرمایه‌گذاران طرح‌های سهولت در سرمایه‌گذاری را نیز عرضه خواهد داشت.

وی افزود: دامغان به دلیل قرارگیری بر سر راه کریدور شمال-جنوب و شرق-غرب دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که امیدواریم راه‌اندازی این منطقه ویژه تحول اقتصادی که مد نظر مسئولان است را در این شهرستان و در مجموع، در سطح استان سمنان محقق کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: یکی از تأکیدات استانداری در بخش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، انرژی های پاک است که تاکنون خوشبختانه شاهد انعقاد ۹قرارداد به صورت تفاهم نامه سرمایه گذاری در زمینه انرژی خورشیدی و بادی بوده ایم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار