رئیس پلیس‌راه استان سمنان:
رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه علیرغم بارش‌های شب گذشته در گردنه‌های استان تردد در همه محورها برقرار است، گفت: رانندگان قبل از حرکت وضعیت راه ها را بررسی کنند.
کد خبر: ۵۵۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 16 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هم اکنون تردد در همه محورهای استان سمنان برقرار است، ابراز داشت: محور کیاسر-فولاد محله، آزادشهر و توسکستان از شب گذشته با بارش برف مواجه بود که از صبح امروز با توجه به شن‌پاشی انجام‌شده در سطح جاده‌ها مشکلی ازنظر تردد وجود ندارد.

وی افزود: ساعت ۶:۳۰ صبح سه‌شنبه برخورد چند خودروبر اثر لغزندگی جاده از محور کیاسر-فولادمحله گزارش شد که این حادثه در حوزه استحفاظی استان مازندران صورت گرفت و خوشبختانه امدادرسانی‌ها به‌موقع انجام و تردد به‌صورت عادی و روان در این محور برقرار است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه رانندگان باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی تجهیز کنند، ابراز داشت: از مسافران تقاضا داریم قبل از حرکت چراغ‌های مه شکن، برف‌پاک‌کن و گرمایش خودرو را  بازرسی کنند و حتماً در اولین جایگاه سوخت‌گیری کامل را انجام دهند.

خسروجردی اضافه کرد: محور اولنگ-شاهرود نیز از حوزه سمنان باز است ولی به رانندگان توصیه می‌شود برای تردد از محورهایی که پلیس‌راه و هلال‌احمر در آن مستقر هستند استفاده کنند تا سفر امنی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار