رئیس تبلیغات اسلامی سرخه:
رئیس تبلیغات اسلامی سرخه از برگزاری مسابقه تفسیر سوره فجر هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزیدگان این مسابقه در روز ۲۲ بهمن تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 17 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام صادق بخشی شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر سرخه در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، برگزاری مسابقه تفسیر سوره فجر را از مصوبات این نشست دانست و تأکید کرد: سوالاتی برای این مسابقه طراحی می‌شود که شرکت‌کنندگان با پاسخ به آن‌ها می‌توانند در مسابقه حضور یابند.

صادق بخشی

وی افزود: طرح ۱۲ سؤال به‌صورت پیامکی متناسب با دهه فجر و تجلیل از برترین‌های قرآنی در مساجد از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی و کمیته قرآنی و مساجد ستاد دهه فجر سرخه است که در طرح آن‌ها سعی شده قرآن محور بودن ویژه‌برنامه‌ها لحاظ شود.

مسئول کمیته قرآنی و مساجد ستاد دهه فجر سرخه ضمن بااهمیت خواندن ایام ا ... دهه فجر به‌عنوان عید آزادی و استقلال ملت ایران، تاکید کرد: این انقلاب برگرفته از مکتب اسلام و قرآن است و لازمه حفظ و بقاء آن ترویج دستورات اسلامی و قرآنی محسوب می‌شود به همین دلیل برنامه‌های قرآنی مانند تفسیر سوره فجر در سرخه با حضور علاقمندان برگزار می‌شود که امیدواریم این برنامه با استقبال خوبی نیز روبرو شود.

بخشی با تاکید بر لزوم پیاده‌سازی احکام اسلام و قرآن خاصه در میان نسل جوان، گفت: باید نگاه ریشه ای به مسائل کلان داشت و از سطحی‌نگری و ظاهر کاری دوری کرد لذا این کمیته می کوشد تا با برگزاری مراسم ویژه دهه فجر در مساجد و با محوریت قرآن در این راستا تلاش کند.

وی ضمن بیان اینکه با همکاری و همفکری حاضران در کمیته های مختلف دهه فجر می توان به برنامه‌های این ایام، غنا بخشید، ابراز داشت: باید مراسم دهه فجر را به گونه ای برگزار کرد که همه اقشار از سلیقه‌های مختلف را مخاطب قرار دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی سرخه گفت: در ایام دهه فجر همچنین محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان کشوری و استانی متمرکز در هیئت سید الشهدا انجام خواهد شد.

منبع: مهر
برچسب ها: مسابقات قرآنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار