رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: سازمان‌های بیمه‌گر که ناظر بر عملکرد درمانی هستند، رضایتمندی مردم سمنان از خدمات درمانی را ۸۳ درصد بیان کرده‌اند.
کد خبر: ۵۵۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 17 January 2018

مهدی شادنوش بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری نشست هیئت‌رئیسه دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان، به میزبانی سالن پور سینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن بیان اینکه بیمارستان‌هایی در سطح استان سمنان فعالیت می‌کنند در اندازه بیمارستان‌های سه ستاره تهران هستند و این‌ها تحقیقی است و اثبات آن ممکن خواهد بود، تأکید کرد: سازمان‌های بیمه‌گر که ناظر بر عملکرد هستند و به‌شدت به دنبال بهانه‌گیری‌های اقتصادی را داشته باشند که کسوراتی را در صورت‌حساب‌های بیمارستان‌ها فتح باب کنند، میزان رضایتمندی مردم را در سطح استان ۸۳ درصد گزارش می‌دهند.

وی افزود: در سال گذشته و در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حتی یک مورد شکایت از زیرمیزی نبوده و خودمان ذره‌بین به دست گرفته و مطب به مطب وارد می‌شویم تا ببینیم آنچه دولت می‌خواسته اجرا کند به‌درستی محقق شده است یا خیر؛ و خوشبختانه در همه شهرستان‌های ما امروز دو برابر سال ۹۲، نیروی متخصص وجود دارد.

درمان اولویت نخست دولت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: مقوله بهداشت و درمان درگذشته شاید به اولویت‌های سیزدهم و چهاردهم ختم می‌شد اما در سال‌های اخیر درمان به اولویت نخست بدل شد و سربازان حوزه سلامت با توانمندی بالا، طرح تحول در نظام سلامت را به اجرا درآوردند و خارج از جوسازی‌هایی که شاهد آن هستیم که البته رضایتمندی مردم را مشاهده می‌کنند اما ناآگاهانه در این وادی پای می‌گذارند، خوشبختانه در اجرای طرح تحول در نظام سلامت موفق بوده‌ایم.

شادنوش تأکید کرد: امروز باید گفت بااینکه سامانه رسیدگی و ردیابی شکایات مردمی ما در تهران واقع‌شده تا هیچ مسئول استانی به آن دسترسی نداشته باشد، باید اعلام کرد سمنان، جزء استان‌هایی است که کمترین شکایت‌ها را داشته‌ایم.

وی افزود: ما متأسفانه وضعیت مناسبی در حوزه سلامت کشور نداشتیم که خوشبختانه در سال‌های اخیر وضعیت بسیار خوبی را شاهد هستیم و امروز تمامی واکسن‌ها، داروها و ... در اختیار خانه های بهداشت وجود دارد.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در شاهرود و سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار