معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش سمنان:
معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش سمنان از برگزاری اکران چهل‌وهفتمین جشنواره فیلم رشد به میزبانی سرخه خبر داد و گفت: آثار این جشنواره در قالب شش گروه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
کد خبر: ۵۵۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 17 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، یعقوب قوشچی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرخه میزبان اکران چهل‌وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد خواهد بود، ابراز داشت: فیلم‌های این جشنواره بین‌المللی هفته دوم بهمن‌ماه امسال در استان سمنان اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه آثار جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در قالب شش گروه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: این جشنواره تخصصی در حوزه فیلم سازی با موضوع آموزشی و تربیتی می پردازد.

معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش سمنان با بیان اینکه فیلم‌های آموزشی، مستند، انیمیشن، تربیتی و داستانی در دو بخش کوتاه و بلند اکران خواهد شد، ابراز داشت: فیلم‌های این جشنواره طبق تاریخ و ساعت مشخص در محل‌های پیش‌بینی شده استان اکران می‌شود و مدت آن از هفتم الی یازدهم بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.

قوشچی همچنین اضافه کرد: گروه‌های نماهنگ و نیز کودک و نوجوان و اولیا و مربیان نیز شامل چهل‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد خواهد شد و این فیلم ها نیز اکران می‌شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار