فرماندارسمنان خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان، جلسه ستاد بازآفرینی شهری شهرستان سمنان با حضورسید عباس دانایی فرماندار، معاون فرماندار و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 18 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، در این جلسه که با تشریح سند ملی راهبردی احیاء ، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری همراه بود سید عباس دانایی فرماندار سمنان از نقش بسیار مهمی برگزاری ستادهای شهرستانی، بازآفرینی پایدار در اجرای سیاست های ابلاغی دولت در راستای ارتقای کمی و کیفی زندگی ساکنان محلات هدف خبر داد.


فرماندار شهرستان سمنان از شناسایی ۲۲ محله در ۵۷۲ هکتار بافت فرسوده در شهرستان سمنان خبر داد و افزود بازآفرینی شهری فرآیند توسعه همه جانبه در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، محیطی و کالبدی به منظور ارتقای کیفیت زندگی در محدوده‌ها و محله‌های هدف است که در پیوند با باقی شهر خواهد بود.


وی در ادامه مشارکت و تعامل دستگاههای مرتبط را مهم و ضروری دانست و خاطرنشان ساخت : می توان با هماهنگی و مدیریت یکپارچه در راستای رفع مشکلات محلات هدف و محقق نمودن اهداف پیشرو گام های مهمی برداشت.


در پایان این نشست سایر اعضاء ، ازجمله شهردار نظرات خود را بیان نموده و تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.


همچنین در این جلسه محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری پایدار شهرها شامل محدوده‌ها و پهنه‌های تاریخی نابسامان میانی، سکونتگاه‌های غیررسمی، پیشینه روستایی و کاربری‌های ناکارآمد مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد در کمیته کارشناسی نسبت به الویت بندی محله ها برای اجرا و نامگذاری آنان موضوع مطرح و اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار