شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان: دو رکن اساسی رهبری و حضور مردم در همه صحنه‌ها باعث پیروزی انقلاب و تداوم آن تا به امروز شده است، مردم در این نظام حرف اول را می‌زنند و در قانون اساسی ما نیز رکن اصلی مردم هستند و اصول و شیوه و اراده مردم بوده چراکه مردم در انتخابات شرکت کرده و سرنوشت خود را در کشور تعیین می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 19 January 2018

سیدسعیدشاهرخی معاون استاندارهمدان گفت:برخی فقط ضعف‌ها را بیان می‌کنند واز گفتن توفیقات و اقدامات خوب پرهیز می‌کنند، که کار شایسته‌ای نیست.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از ملوانان رشید و شجاع کشورمان در حادثه کشتی سانچی گفت: این حادثه باعث ناراحتی همه ملت ایران شد.

وی اظهار داشت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه فرهنگی باعث شد که این شهرستان به عنوان شهر فرهنگی و مهد تمدن در استان همدان محسوب شده و در این زمینه حرف برای گفتن داشته باشد.

شاهرخی تصریح کرد: دو رکن اساسی رهبری و حضور مردم در همه صحنه‌ها باعث پیروزی انقلاب و تداوم آن تا به امروز شده است، مردم در این نظام حرف اول را می‌زنند و در قانون اساسی ما نیز رکن اصلی مردم هستند و اصول و شیوه و اراده مردم بوده چرا که مردم در انتخابات شرکت کرده و سرنوشت خود را در کشور تعیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نیز با رای همین مردم انتخاب شد افزود: دولت آقای روحانی با شعار‌هایی که وارد کار شد تا کنون پیش رفته و شعارش بر مبنای تدبیر و عقلانیت و صداقت و شفافیت بوده است.

معاون استاندار همدان بیان کرد: دولت تدبیر و امید در بدترین شرایط با تورم ۴۲ درصدی و مشکلات زیاد اقتصادی دولت را تحویل گرفت، نرخ سرمایه گذاری در ابتدای دولت تدبیر و امید ۵.۶ دهم منفی بود و دولت با این شرایط کار را تا به امروز ادامه داده و امروز نرخ تورم به ۱۰ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه ما قبول داریم که تورم و مشکلات برای مردم وجود دارد گفت: در عرصه خارجی هم شرایط طوری بود که دنیای استکبار علیه نظام اجماع کرده بود و به بهانه فعالیت‌های هسته‌ای فشار‌های زیادی را علیه ملت ما اعمال کرده بود.

شاهرخی عنوان کرد: بلاخره این اجماع شکسته شد و بدعهدی‌هایش را به ما نمایان کرد و در دنیا امروز تنها ترامپ و رژیم صهیونیستی مخالف برجام است و همه کشور‌های دیگر موافق برجام هستند.

وی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید به دنبال این بود که افراط و تفریط باید قیچی شودوهمه گروه‌ها با هر نوع فکر و اندیشه چه اصلاح طلب گرفته و اصول و گرا و .. در دولت و بدنه نظام حضور دارند.

شاهرخی ادامه داد: مردم تحمل مشاجرات بیهوده را ندارند، دولت تدبیر و امید به دنیال این بوده که مشکلات مردم را حل کند و خوشایند نیست که به بهانه‌های مختلف مشاجره ایجاد شود.

وی با بیان اینکه همه باید از فضای فرهنگی و اجتماعی به عنوان یک فرصت برابر بهره‌مند شوند تصریح کرد: هدف دولت این است که حقوق شهروندی در حد اعلا رعایت شود.

معاون استاندار همدان اضافه کرد: هیچ اشکالی ندارد که مردم نقد کنند و نقد باید نقد سازنده باشد و نقد با تخریب تفاوت دارد.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری نیز بارا‌ها فرمودند که صحبت‌ها باید برای مردم امید آفرین باشد و دولت توفقات بسیار خوبی را طی چهار سال گذشته داشته که همه این‌ها باید برای مردم بیان شود.

معاون استاندار همدان افزود: برخی فقط ضعف‌ها را بیان می‌کنند و از گفتن توفیقات و اقدامات خوب پرهیز می‌کنند که کار شایسته‌ای نیست.

وی طرح تحول سلامت را یکی از اقدامات ارزنده دولت تدبیر و امید دانست و گفت: طرح تحول سلامت در دنیا بی نظیر است و ما امروز از برخی اشخاص و تریبون‌ها گله‌مند هستیم که واقعیات را بیان نمی‌کنند.

شاهرخی تاکید کرد: همه ما در یک کشتی هستیم و باید با وفاق و همدلی حرکت کنیم، تخریب دولت و قوا تخریب نظام است و کسانی که به دنبال این تخریب‌ها هستند در واقع نظام را تخریب می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: اصحاب رسانه باید بیشتر واقعیت‌ها را بیان کنند، ما شاهد مراجعات مردم به ادارات و دستگاه‌ها برای رفع مشکلات هستیم و خودمان خوب می‌دانیم مشکلات اقتصادی و مطالبات زیادی از سوی مردم وجود دارد، اما برخی معاندان اعتراضات طبیعی مردم را به سمت اغتشاشات بردند.

معاون استاندار همدان گفت: روحیه ملت ایران روحیه ایثار و شهادت است و هرگز از انقلاب جدا نمی‌شوند که نمونه آن بعد از چهار دهه از پیروزی انقلاب شهید حججی بود.

شاهرخی اظهار کرد: مردم اگر مشکلات دارند وظیفه مسئولان است که آن را حل کنند، ما باید با دقت مشکلات مردم را بشنویم وبنا به اولویت‌ها در صدد رفع آن باشیم.

وی با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی، معیشت و اشتغال مردم به کار بسته بیان کرد: در استان همدان کارگاه‌های زیادی طی سال‌های گذشته تعطیل شده بود که که طی چهار سال گذشته ۶۰۰ کارگاه احیا شد.

وی گفت: ما بقی کارگاه‌هایی که امروز کمتر از ظرفیت خود کار می‌کنند و یا تعطیل هستند نیز در دست پیگیری است و به دنبال این هستیم که آن‌ها را حفظ و احیا کنیم.

شاهرخی ادامه داد: تسهیلاتی بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان امسال در اختیار بخش‌های مختلف در راستای اشتغال و کار آفرینان قرار می‌گیرد و مدیران دستگاه‌ها باید تلاش کنند برای احیای واحد‌های تولیدی و اشتغال و کار آفرینی این میزان اعتبار را جذب کنند.

وی در ادامه با اشاره به اشتغال ایجاد شده امسال در استان همدان گفت:سهمیه ما برای ایجاد اشتغال در استان در سال جاری ۲۰ هزار نفر بوده که تا کنون ۱۴ هزار شغل طبق ثبت در سامانه تامین اجتماعی ایجادد شده و ما بقی نیز تا پایان سال ایجاد خواهد شد.

تخریب دولت و قوا، تخریب نظام است / عده ای فقط نقاط ضعف را میبینند

وی از پرداخت ۲۳ هزار مورد وام ازدواج به زوج‌های جوان در استان همدان خبر داد و گفت: در سال جاری این میزان وام ۲۴۳ میلیارد تومان بوده است که ۳ هزار و ۲۰۰ نفر هم در صف دریافت وام ازدواج هستند که تاکید داریم تا پایان سال وام این افراد نیز پرداخت شود.

شاهرخی همچنین بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد برای رفع مشکلات به ویژه در فضای مجازی و در بخش‌های مختلف تاکید کرد و گفت: مسئولان و مدیران ادارات باید ارتباط بیشتری با ائمه جمعه و ائمه جماعات داشته باشند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه دشمن هرگز در از توطئه و نقشه‌های شوم خود در برابر نظام ساکت نخواهد نسشت افزود:تلاش بیشتر برای رفع مشکلات و همچنین حفظ وحدت و همدلی بیشتر بین مسئولان نظام تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار