امام‌جمعه میامی:
امام جمعه میامی گفت: رسیدگی گروهی مسئولان به شکایات و گلایه‌های مردم به‌خصوص در حوزه بیکاری و معیشت یک وظیفه مهم است که از آن‌ها انتظار داریم بدون خط و جناح آن را مدنظر داشته باشند.
کد خبر: ۵۵۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 19 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در آخرین نماز جمعه دی‌ماه۹۶ میامی به میزبانی مسجد جامع، ضمن بیان اینکه مسئولان باید بدانند سختی معیشت و بیکاری، جناح و خط خاصی را نمی‌شناسد و دشمن وقتی‌که برای ایران اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند به همه مردم ضربه خواهد زد، تأکید کرد: رسیدگی به مشکل بیکاری و معیشت مردم رسالت و وظیفه‌ای مهم است.

صفایی پور امام جمعه میامی - کراپ‌شده

وی افزود: بررسی جدی به مشکلات کار و کارآفرینی یکی از مطالبات مردم از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ضرورت راه اندازی بانک اطلاعات مشاغل میامی

امام‌جمعه میامی ضمن بیان اینکه مسئولان باید اقدام جدی برای حل مشکلات مردم به‌خصوص در این شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان داشته باشند، تأکید کرد: حمایت جدی از تولید و برداشتن مقررات مزاحم برای سرمایه‌گذاری بهتر یکی دیگر از مطالباتی است که از سوی مردم برای مسئولان مطرح می‌شود.

صفایی پور گفت: تشکیل کمیته اشتغال در سطح شهرستان‌هایی مانند میامی و ایجاد بانک اطلاعات متقاضیان کار و سرمایه‌گذاری از دیگر مواردی است که مسئولان باید توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: مردم و مسئولان با وحدت و همدلی در مقابله شایعات برنامه‌ریزی‌شده در فضای مجازی می‌بایست با  بصیرت افزایی اقدام کنند چراکه دروغ‌پردازی توسط دشمنان توطئه‌ای همیشگی است.

آمریکا به دنبال اشاعه خوی سلطه طلبی

امام‌جمعه میامی با اشاره به روی کار آمدن استاندار جدید سمنان در هفته اخیر، ابراز کرد: انتظار ما این است که استاندار جدید نگاه ویژه‌ای به ظرفیت‌ها و مشکلات میامی داشته باشد.

صفایی پور در ادامه و  با اشاره تصمیمات اخیر آمریکا درزمینهٔ برجام، افزود: هدف از حرکات غیر متعادل حکومت استکباری این کشور در ارتباط با برجام و اصرار بر حضور در منطقه، اشاعه خوی سلطه طلبی استکبار جهانی است.

وی با اشاره به سانحه نفتکش سانچی و درگذشت تعدادی از هموطنان، گفت: کار این عزیزان خدمت به کشور بود و مرگ آنان نیز شهادت گونه رقم خورد.

حضرت زینب(س) الگوی زنان​

امام جمعه میامی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت: صفا و مهرورزی، دفاع از ولایت و امامت در برخود با ستمگران و حجاب و عفاف از سیره عملی آن حضرت است که باید برای همه مردم به ویژه زنان جامعه الگو باشد.

صفایی پور همچنین با اشاره به ۲۹ دی ماه روز هوای پاک، ابراز کرد: برای رفع آلودگی هوا و پاک نگه داشتن هوا نیازمند مشارکت مردمی و عزم ملی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار