فرماندار آرادان:
فرماندار آرادان با بیان اینکه به دنبال افزایش مشارکت خیران و اولیاء برای افزایش سطح کیفی خدمات آموزشی هستیم، گفت: مشارکت اولیا با مدارس شهرستان ۲۰ درصد افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۵۵۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 21 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سعید افشار نادری پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش آرادان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه مشارکت اولیاء با مدارس ۲۰ درصد افزایش‌یافته است، ابراز داشت: با توجه به اینکه آرادان شهرستانی نوپایی محسوب می‌شود لذا به دنبال ارتقا سطح کیفی ابزار و امکانات آموزشی مدارس این شهر هستیم.

کلاس درس

وی بابیان اینکه توجه به افزایش خدمات آموزشی باید اولویت اصلی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گیرد، افزود: استعدادهای بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد که برای شکوفا شدن آن‌ها باید زیرساخت‌های لازم نیز فراهم شود لذا همکاری و تعامل خیران و بخش‌های دولتی می تواند به این بخش کمک شایانی کند.

فرماندار آرادان بابیان اینکه ۹۵ درصد از کلاس‌های درس در این شهرستان به سیستم گرمایشی تجهیز شدند، ابراز داشت: با توجه به فصل سرما ایمن‌سازی مدارس یکی از مهم‌ترین چالش های موجود در مدارس است که بر همین اساس به وسایل گرمایشی ایمن تاکید فراوان شده است و در روستاها نیز می کوشیم پوشش سیستم گرمایشی در کلاس های درس آرادان به ۱۰۰ درصد ارتقا پیدا کند.

افشار نادری تاکید کرد: با توجه به اینکه درصد بسیاری از بیکاران جامعه را افراد فاقد مهارت تشکیل می‌دهند لذا تلاش شد تا مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در همه مقاطع و به‌ویژه در سال های پایانی دبیرستان مد نظر اهداف آموزشی قرار گیرد.

وی افزود: برای شکوفایی استعدادهای نهفته در بین دانش آموزان علاوه بر بخش‌های دولتی نیازمند به مشارکت خانواده‌ها نیز هستیم تا بتوانیم با همکاری یکدیگر در ارائه سطح کیفی خدمات آموزشی موثر عمل کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار