مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از راه‌یابی قصه‌گوی دامغانی به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد و گفت: عبرت آموزی از حوادث مهم‌ترین تأثیر قصه‌ بر کودکان است.
کد خبر: ۵۵۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 21 January 2018

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از کانون پرورش فکری استان سمنان، مهدی جمال بیان کرد: مریم صرفی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری دامغان که با قصه «خیجه‌چاهی» در مرحله‌ منطقه‌ای برگزیده شناخته شد، در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با قصه‌گویان ملی به رقابت می‌پردازد.

قصه گویی کانون پرورش فکری استان سمنان  - کراپ‌شده

وی افزود: بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، دوم تا پنجم بهمن‌ماه جاری با حضور قصه‌گویان ایرانی و خارجی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: قصه‌گوی دامغانی در این جشنواره، ضمن بهره‌گیری از فرصت‌های ترویجی و علمی، صبح چهارشنبه هفته جاری در خانه کودک شوش تهران نیز قصه‌گویی خواهد کرد.

جمال، عبرت آموزی از حوادث داستان را از مهم‌ترین تأثیرات قصه‌گویی در زندگی مخاطب کودک و نوجوان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: قصه‌گوی خوب و ماهر علاوه بر داشتن ظاهر مناسب، صدای رسا و...، بایست بر کلمه‌ها تسلط کامل داشته و از ارزش آنها با خبر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار