نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: معلمان نقش ویژه‌ای در تبیین و آموزش مسائل مذهبی و پرورش ریشه‌های اخلاقی و اسلامی دانش آموزان دارند.
کد خبر: ۵۵۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 21 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در نشست شورای آموزش و پروش سمنان به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه معلمان نقش ارزنده‌ای در آموزش مسائل مذهبی دارند، تأکید کرد: معلمان در آموزش مسائل مذهبی مؤثر هستند که خوشبختانه در سمنان این قشر در زمره بی‌ریاترین و خالص‌ترین فعالان حوزه تربیت و فرهنگ هستند.

وی افزود: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، طرح مسائل در مدارس است که این امر با اهتمام مدیران آموزش‌وپرورش سمنان در دستور کار قرار دارد و ما از آن‌ها انتظار داریم با استفاده از معلمان مجرب این امر را ترویج دهند.

امام‌جمعه سمنان، گفت: تربیت اسلامی دانش آموزان دارای اهمیتی بسزا است و از مدیران آموزش‌وپرورش می‌خواهیم تا به این امر عنایتی ویژه داشته باشند.

۱۴مدرسه دو نوبت در سمنان فعالیت دارند

فرماندار سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه ۱۴مدرسه دو نوبت در این شهرستان فعالیت دارند، تأکید کرد: امیدواریم این کمبود فضای آموزشی رفع شود.

سید عباس دانایی تأکید کرد: افزایش جمعیت و عدم ارتقای مدارس در سمنان سبب شده تا مجبور به اجرای طرح دو نوبتی در مدارس باشیم که امیدواریم این مشکل به‌زودی رفع شود.

وی افزود: دولت نگاه مثبتی به سرانه فضای آموزشی و همچنین نوسازی مدارس دارد که امیدواریم در بودجه سال جاری بتوانیم حداکثر تخصیص را درزمینهٔ آموزش‌وپرورش داشته باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار