رئیس پلیس‌راه استان سمنان:
رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه حوادث رانندگی طی تعطیلات پایان هفته گذشته در محورهای استان ۲۰مجروح داشت، گفت: در این حوادث یک نفر جان باخت.
کد خبر: ۵۵۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 27 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه ۱۴فقره حادثه رانندگی جرحی و فوتی در محورهای مواصلاتی استان طی تعطیلات پایان هفته به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: این حوادث۲۰ مجروح و یک کشته برجای گذاشت.

وی با اشاره به حادثه منجر به فوت دو روز گذشته، افزود: ساعت ۱۳:۴۵ظهر روز پنج‌شنبه بی‌توجهی راننده پراید به جلو واژگونی خودرو و مرگ پسربچه دوساله و مجروح شدن راننده ۳۷ساله را رقم زد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه از مجموع حوادث  پایان هفته ۹مورد را واژگونی خودرو شامل می‌شود، ابراز داشت: به دلیل یکنواختی و کویری بودن استان احتمال خستگی و خواب‌آلودگی راننده وجود دارد لذا از رانندگان تقاضا داریم به‌محض احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

خسروجردی در ادامه تصریح کرد: در حوادث پایان هفته هشت مورد حادثه به دلیل بی‌توجهی راننده به جلو اتفاق افتاده است که این مهم می‌طلبد تا رانندگان با دقت و هوشیاری بیشتری در محورهای مواصلاتی تردد کنند.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون مشکل تردد در محورهای استان سمنان وجود ندارد، افزود: در ارتفاعات با بارش پراکنده و احتمال مه گرفتگی مواجه هستیم که از رانندگان تقاضا داریم قبل از سفر تجهیزات زمستانی خودرو را موردبررسی قرار دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار