مدير صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه از آغاز دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در این استان خبر داد و گفت: ‌187 نفر در دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان کرمانشاه ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۵۵۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 28 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،جلیل رحیمی‌صدر  از آغاز دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در این استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره از امروز همزمان با سراسر کشور در استان در پنج رشته تنیس روی میز، شطرنج، شنا، دارت و تیراندازی با تفنگ بادی آغاز و تا 11 بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی به ثبت‌نام 187 نفر از استان(آقایان و بانوان) در این جشنواره اشاره و بیان کرد: دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان کرمانشاه امروز با مسابقات شطرنج و تنیس‌ روی میز(آقایان) آغاز می‌شود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه با بیان اینکه در رشته تنیس روی میز 42 نفر و شطرنج 34 نفر(آقا و بانو) شرکت‌کننده داریم، اضافه کرد: شطرنج آقایان و خانم ها‌(همزمان) در کوچه پیشکسوتان- جنب استادیوم آزادی- سالن شطرنج و تنیس روی میز آقایان در شهرک آریا‌شهر- سالن مجموعه ورزشی سجاد از صبح امروز آغاز شده است.

وی ادامه داد: تنیس روی میز خانم‌ها فردا، نهم بهمن‌ماه ساعت 8:30 دقیقه صبح در کوچه پیشکسوتان- جنب استادیوم آزادی سالن پینگ‌پنگ برگزار می‌شود.

به گفته رحیمی‌صدر، 51 نفر در رشته تیراندازی با تفنگ بادی‌، 27 نفر در رشته دارت‌، 34 نفر در رشته شطرنج و 33 نفر در رشته شنا شرکت کرده‌اند.

این مسؤول اضافه کرد: تیراندازی با تفنگ بادی آقایان و خانم‌ها‌(همزمان) جنب پارک شاهد روبروی اداره‌کل میراث فرهنگی، شنا آقایان‌- خیابان سی متری دوم جنب اداره‌کل ورزش وجوانان استان- استخر اشرفی اصفهانی نهم بهمن‌ماه ساعت 8:30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات دارت خانم‌ها و آقایان(همزمان) را دهم بهمن‌ماه در بلوار طاق‌بستان‌- مجموعه ورزشی امام اعلام کرد و گفت: رقابت‌های شنا خانم‌ها در خیابان سی متری دوم جنب اداره‌کل ورزش وجوانان استان- استخر اشرفی اصفهانی ساعت 8:30 صبح، دهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار