با پايان 10 هفته رقابت 6 تيم رقم خورد
تيراندازان تيم نظام مهندسي ساختمان قم نخستين فصل حضور خود در ليگ برتر تيراندازي باشگاه‌هاي كشور را با كسب رتبه پنجم به پايان رساندند.
کد خبر: ۵۵۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 30 January 2018

به گزارش تابناک قم، تیمی که سال گذشته توانست به عنوان یکی از تیم‌های برتر لیگ دسته اول تیراندازی مردان ایران برای نخستین‌بار قم را در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر صاحب نماینده کند، در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر رتبه‌های چهارم و پنجم تفنگ بادی را کسب کرد.

تیراندازان شاخص قم در ترکیب تیم نظام مهندسی ساختمان قم مجموعا 10 هفته با پنج رقیب دیگر حاضر در مسابقات فصل 1396 لیگ برتر باشگاه‌های کشور پیکار کردند و در هفته دهم و پایانی این دوره از مسابقات به میزبانی تیم نزاجا در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با حریفان پیکار کردند.

در این هفته از پیکارهای لیگ برتر تیراندازی مردان ایران، تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان قم با تیم تیراندازی هیأت سمنان به رقابت پرداخت، رقابتی که نتیجه آن در رشته تپانچه بادی به نفع نماینده قم تمام شد اما این تیم در رشته تفنگ بادی نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

در ترکیب تیم نظام مهندسی ساختمان قم در این هفته از مسابقات حامد غرباقی، علی کاظمی، امیرحسین گل‌پسند و پوریا عصمت در رشته تفنگ بادی به میدان رفتند و اعضای تیم رشته تپانچه بادی قم نیز محمود جعفرغفار، سیدیاسر حسینی، مصطفی منتظر و عرفان صلواتی بودند.

تیمی که به مربیگری مهدی ارج و سرپرستی علی شاکری نخستین بار با حریفان حاضر در لیگ برتر باشگاه‌های کشور پیکار کرد، در پایان این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور جایگاه پنجم را به خود اخصتاص داد تا سال آینده نیز در لیگ برتر کشور حضور داشته باشد.

مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی مردان ایران در حالی به کار خود پایان داد که در رده‌بندی پایانی رشته تفنگ بادی تیم نیروی زمینی ارتش از 10 مسابقه با کسب 46 امتیاز قهرمان شد، تیم شرکت ملی حفاری با 42 امتیاز روی سکوی دوم ایستاد و تیم مقاومت با 38 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت، ضمن اینکه تیم‌های نظام‌مهندسی ساختمان قم و هیأت کرمان با 22 امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم ایستادند و هیأت سمنان با 14 امتیاز ششم شد.

در رده‌بندی نهایی پیکارهای رشته تپانچه بادی لیگ برتر تیراندازی مردان ایران نیز تیم باشگاه مقاومت با کسب 50 امتیاز قهرمان شد، نیروی زمینی ارتش با کسب 42 امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی رسید و تیم شرکت ملی حفاری با کسب 34 امتیاز به مقام سوم بسنده کرد، ضمن اینکه تیراندازان تیم هیأت کرمان با 26 امتیاز، نظام‌مهندسی ساختمان قم با 18 امتیاز و هیأت سمنان با 10 امتیاز به رتبه‌های چهارم تا ششم دست یافتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار