فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اهمیت شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای جامعه تصریح کرد: با بهره‌مندی از ظرفیت اقشار بسیج می‌توان راهکارهای عملی برای برون‌رفت از چالش‌های پیشروی جامعه ارائه کرد.
کد خبر: ۵۵۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 30 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سردار سیدصادق حسینی در مجمع بسیجیان استان ایلام اظهار داشت: با بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقشار بسیج می‌توان راهکارهای عملی برای برون رفت از مشکلات ارائه کرد.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: امروز نیز در نشستی با حضور اعضای شوراها و مجامع اقشار بسیج گزارشی از فعالیت‌های ۱۰ کارگروه فعال در حوزه‌های علمی، پژوهشی، زن و خانواده، سلامت و اقتصاد مقاومتی ارائه شد.

حسینی در این نشست با اشاره به اهمیت شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای جامعه تصریح کرد: با بهره‌مندی از ظرفیت اقشار بسیج می‌توان راهکارهای عملی برای برون‌رفت از چالش‌های پیشروی جامعه ارائه کرد.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: یکی از طرح‌ها همین است که اول نیازهای جامعه را شناسایی کنیم و متناسب با نیازها و نیازسنجی‌ها عمل کنیم.

وی ادامه داد: باید متناسب با نیازها طرح دهیم و بررسی کنیم و این طرح‌ها را ارائه دهیم، مشکلات زیاد و موضوعات مختلفی در جامعه وجود دارد که می‌توانیم به کمک ظرفیت بسیج راه حل‌های عملیاتی قابل اجرایی با بهره‌وری زیاد و زود بازده و با تفکر بسیجی برای کمک به مدیریت استان یا مدیریت کشور ارائه دهیم و در نهایت امنیت، آسایش و رفاه جامعه را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار