کد خبر: ۵۶۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 04 February 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی درباره نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه اظهار کرد: بر اساس تصمیم کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در شرایط اضطرار تصمیم بر آن شد که در روز دوشنبه طرح زوج و فرد از در منازل از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ اجرایی شود و بر این اساس تمامی خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاکشان عدد فرد باشد فردا در ساعات ذکر شده اجازه تردد در سطح شهر را ندارند و در صورت ورود غیر مجاز توسط دوربیین‌ها وعوامل راهور جریمه خواهند شد.
وی بابیان اینکه خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک مشکلی برای تردد در سطح شهر ندارند، افزود: طرح ترافیک نیز درهمان ساعت و محدوده خود اجرا می شود وتغیری درآن ایجاد نشده است.
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه خودروها دودزا و آلاینده و فاقد معاینه فنی نیز توسط ماموران پلیس راهور جریمه خواهند شد درباره جریمه تردد خودروها غیر مجاز در اجرای طرح زوج وفرد گفت: این خودروها در هر ساعت تردد ۲۰۰ هزار ریال جریمه خواهند شد.
سرهنگ عابدی درباره اینکه طرح زوج و فرد از در منازل چند روز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تصمیم اتخاذ شده در این خصوص مربوط به روز دوشنبه است و تاکنون برای اجرای آن در روزهای بعدی تصمیم گیری نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار