کد خبر: ۵۶۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 05 February 2018
به گزارش تابنا ک سمنان به نقل از جام   جم آنلاین ، آلکمار دیروز در بازی خانگی برابر تیم قعرجدولی رودا به تساوی 2 بر 2 رسید که باعث تعجب هواداران این تیم شد.
در این میان فان‌ دن‌بروم، سرمربی تیم آلکمار نوک انتقادها از این تساوی غیرمنتظره را در نشست خبری پس از بازی برابر رودا به سمت علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی نشانه گرفت. سرمربی هلندی از نگه‌داشتن توپ توسط جهانبخش در کناره‌های زمین بسیار عصبانی بود و ناامید به نظر می‌رسید.
سرمربی تیم آلکمار گفت: این کارها وحشتناک است. فکر می‌کنم خیلی وحشتناک است. من با این اقدام مقابله کردم و آن را برای شما معنی می‌کنم. این حرکت جهانبخش یک غرور اشتباه و عدم احترام به حریف است. تو بدون آگاهی باعث عصبانیت و عصبانی‌تر شدن آنها شدی.
فان دن‌بروم که برای اولین‌بار چنین انتقادهایی را نسبت به جهانبخش ابراز کرده بود خطاب به ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار گفت: او می‌تواند چنین کارهایی (نگه‌داشتن توپ در کناره‌ها) را در تمرین انجام دهد. ما سرگرمی‌های زیادی در تمرین داریم و بنابراین به این کارها در زمین بازی نیازی نداریم. جای این کارها در زمین مسابقه نیست و این حرف‌ها را به جهانبخش نیز گفتم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار