مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ،مهندس سیدمحمد موسوی زاده با تشریح عملکرد و معرفی پروژه های قابل افتتاح این شرکت در دهه مبارک فجر سال جاري گفت: با مشارکت جدي مشترکين برق در استان سمنان به ويژه بخش هاي صنعت و کشاورزي ، در زمينه كاهش پيك بار استان در تابستان امسال ، به دو برابر هدف تعيين شده دست يافته ايم.
کد خبر: ۵۶۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 08 February 2018
به گزارش تابناک سمنان ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در برنامه تلویزیونی "یه صبح تازه" ، که از شبکه استانی سیمای مرکز سمنان پخش شد، حضور یافت.
مهندس سیدمحمد موسوی زاده با تشریح عملکرد و معرفی پروژه های قابل افتتاح این شرکت در دهه مبارک فجر سال جاري گفت: با مشارکت جدي مشترکين برق در استان سمنان به ويژه بخش هاي صنعت و کشاورزي ، در زمينه كاهش پيك بار استان در تابستان امسال ، به دو برابر هدف تعيين شده دست يافته ايم.
وی اظهار داشت : از محل همکاری مشترکان صنعتی با این شرکت در طرح های تعطیلات و تعميرات ساليانه و ذخيره عملياتي ، تخفيفات مربوطه بالغ بر ۱۷ ميليارد ريال گرديده که در صورت حساب هاي برق مصرفي مشترکان همکار اعمال خواهد شد .
وی تصریح کرد: در برنامه چشم انداز و افق سال ۱۴۰۴، در نظر است تا با اجرای شایسته برنامه های پیش بيني شده ، ميزان خاموشي مشترکان و درصد تلفات شبکه هاي توزيع برق در استان سمنان  ، به کمترين مقدار ممکن تقليل يابد.
وی یادآور شد : طراحی استاندارد، اجرای مناسب ، نگهداری ، سرویس و تعميرات به موقع و همچنين شناسائي و رفع اشکال شبکه هاي عارضه دار با اجراي رزمايش هاي خدمت متعالي، موجب شده تا متوسط نرخ خاموشي مشترکان استان به مقياس کشوري ، حدود پنجاه درصد کمتر گردد .
وی با اشاره به این که اجرای برنامه پیک سائی در راستای برنامه هاي اقتصاد مقاومتي در حوزه ماموريت اين شرکت است اضافه کرد : هر چه ميزان اوج بار شبکه کمتر گردد ، راندمان نيروگاه ها و شبكه ها بيشتر شده و كاهش ۲۵ مگاواتي پيك بار استان در سال جاري، مبين آن است كه رشد مصرف كنترل گرديده و از سرمايه گذاري جديد براي توليد برق پيشگيري خواهد شد.
وی در بخش پایانی گفت و گوی خود خاطر نشان کرد: همکاری مجدّانه مشترکین استان در تعرفه هاي مختلف قابل تقدير مي باشد و اميد است با مشارکت مستمر همه بخش ها، اين مهم تداوم يافته تا استان سمنان همچون گذشته در عرصه هاي مختلف ممتاز باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار