مدیرکل راه‌آهن شمال شرق(۱):
به گزارش تابناک سمنان ، مدیر کل راه‌آهن شمال شرق(۱) بابیان اینکه در هشتمین روز دهه فجر هشت پروژه این اداره کل به بهره‌برداری رسید، گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها ۸۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۵۶۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 08 February 2018
به گزارش تابناک سمنان ، فرشاد زادخور ، بابیان اینکه در هشتمین روز دهه فجر هشت پروژه راه‌آهن بااعتباری بالغ‌بر ۸۷ میلیارد ریال و با حضور نماینده شاهرود و میامی در مجلس به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: سیستم یکپارچه‌سازی علائم الکتریکی در ۱۲ ایستگاه راه‌آهن شمال شرق(۱) بااعتبار ۶۰ میلیارد ریال انجام شد.
وی افزود: تامین حمل و نصب دیوار پیش‌ساخته بتنی ایستگاه شاهرود، تعمیرات اساسی ساختمان و ادارات ارتباط علائم، بازسازی ساختمان اداری ناحیه قدیم، محوطه‌سازی و آسفالت ایستگاه دامغان، تعمیرات اساسی ساختمان‌های مسافری حوزه شاهرود، محوطه‌سازی ورودی و پارکینگ ایستگاه سمنان و افتتاح خط چهار اسلب تراک از جمله پروژه‌هایی است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.
مدیر کل راه‌آهن شمال شرق(۱) بابیان اینکه ساخت۳۰ گذرگاه غیر همسطح در سال جاری انجام‌شده است، ابراز داشت: دو گذرگاه نیز در دست اقدام قرار دارد و همچنین انجام پنج گذرگاه همسطح و نصب یک پل با دهانه ۲۰ متر و نصب ۵۵پل به طول بالای ۱۰ متر از جمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته راه‌آهن شمال شرق (۱) طی سال جاری است.
زادخور در ادامه تصریح کرد: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۲۰ هزار و ۵۰۹ رام قطار مسافربری از محدوده راه‌آهن شمال شرق(۱) تردد کرده است که در این بین تعداد ۱۰ میلیون و ۲۵۴هزار و ۵۰۰ مسافر از یاتری تا نقاب ترانزیت شدند.
وی افزود: جمع تردد قطار باری دو هزار و ۹۴۴ رام است که طی ۹ ماهه سال جاری با تناژ بارگیری ۲۳۵ هزار و ۳۷۱ تن و تناژ تخلیه ۲۳۲هزار و ۳۰۰تن در  راه‌آهن شمال شرق(۱) انجام‌شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار