در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت
مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه خوزستان در 120 نقطه از استان و از ساعت 9 و نیم صبح همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت کردند.
کد خبر: ۵۶۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 11 February 2018

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه خوزستان در 120 نقطه از استان و از ساعت 9 و نیم صبح همزمان با سراسر کشور با حضور باشکوه خود در راهپیمایی امروز با آرمان‌های انقلاب، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

راهپیمایی مردم اهواز از میدان مولوی آغاز شد و قبل از حرکت مردم، آیت الله حیدری و حجت الاسلام حاجتی ائمه جمعه موقت اهواز سخنرانی کردند، بعد از آن راهپیمایان با گذر از پل شهید علم‌الهدی و خیابان نادری به چهار‌راه آبادان رسیدند که در پایان راهپیمایی سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم به سخنرانی پرداخت.

سلامی با بیان اینکه در عصر پهلوی، ایران بدون اسلام، قرآن و ولایت ایالتی جداگانه از آمریکا محسوب می‌شد، اظهار کرد: ایران به عنوان بخشی از جغرافیای سیاسی آمریکا تلقی می‌شد که شاه با ترویج ابتذال و فرهنگ برهنگی غرب به عنوان مزدور فعالیت می‌کرد.

وی با اشاره به حضور مردم خوزستان در حماسه 13 دی، گفت: مردم اهواز با عبور از کارون و پل شهید علم الهدی، تقاطع دو رود خالص و زلال را به نمایش گذاشتند و شعله‌های فتنه را خاموش کردند.

وی روز پیروزی انقلاب اسلامی را روز بزرگ‌ترین شکست آمریکا دانست و گفت: ملت ایران در دفاع مقدس بر قدرت‌های جهان در آن دوران غلبه کرد ولی دشمنی آنها با انقلاب اسلامی به پایان نرسید و به همین دلیل شکل توطئه را تغییر دادند.

در خرمشهر، قبایل عرب با حضور چشم‌گیر خود در راهپیمایی 22 بهمن بار پایبندی خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند. در این راهپیمایی، مردم انقلابی خرمشهر از کودک و بزرگ گرفته تا پیر و جوان حضور یافتند.

مردم دزفول نیز در راهپیمایی باشکوه خود شعارهایی همچون «این‌همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

در شوش دانیال (ع) نیز راهپیمایی از میدان بسیج آغاز شد و تا میدان یازهرا ادامه یافت. قبایل عرب با در دست داشتن پرچم خود در کنار پرچم ایران، با آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) بیعت کردند.

در مسجدسلیمان عشایر بختیاری همگام با مناطق مختلف کشور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه شرکت کردند و شعار «مرگ بر آمریکا» در طول مسیر راهپیمایی طنین‌انداز شد به طوری که آحاد مختلف مردم در کنار یکدیگر در این آئین وحدت بخش شرکت کردند.

در حمیدیه نیز آحاد مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد از محل یادمان شهدا تا میدان قدس راهپیمایی کردند و شعارهایی همچون «الموت لامریکا» «الموت لاسرائیل» و «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» سردادند.

مردم ماهشهر همراه با دوست‌داران انقلاب اسلامی در سراسر کشور با در دست داشتن شعارهای انقلابی با حضور در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره)، از دشمنان ایران اسلامی اعلام تبری کردند.

در آبادان نیز راهپیمایی با شکوه مردم از ابتدای خیابان یک احمد آباد آغاز شد و پرچم اسرائیل، آمریکا و آدمک ترامپ به آتش کشیده شد. مردم آبادان که در هشت سال دفاع مقدس با خلق حماسه‌های پرشور موجب یاس دشمنان شدند امروز نیز ثابت کردند که همچنان حماسه‌سازان بی‌سنگر هستند و نگهبانانی لایق برای راه خمینی کبیر هستند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار