مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـــل گفت: از اول زمستان تاکنون راهداران سخت کوش توانسته اند بیش از 2 هزارو 100 خودروی گرفتار شده در برف را رهاسازی کنند.
کد خبر: ۵۶۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶ 14 February 2018

​به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی در بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل، نیر و سه راهی سرعین با بیان اینکه از ابتدای بارش اخیر سه هزار کیلومتر باند برف روبی شده افزود : با وجود تداوم بارش برف و خیس و لغزنده بودن محورها، تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی باز است.

وی از امدادرسانی به ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف شب گذشته خبر داد و تصریح کرد: ۱۲۰ اکیپ با ۴۲۰ نفر نیروی انسانی و ۲۶۰ دستگاه ماشین آلات در جاده های استان مستقر هستند و با روحیه جهادی و انقلابی در سرمای سرد و سخت زمستان با افتخار به مردم شریف خدمت می کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت:در خصوص مسدود بودن راههای روستایی فعلا گزارشی دریافت نشده و با این وجود نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی جهت برف روبی و بازگشایی مشغول به کار هستند و آماده خدمت رسانی به مردم می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـــل افزود : از اول زمستان تا کنون 9 هزارتن شن و نمک برای برف روبی بیش از 81 هزار کیلومتر باند در استان استفاده شده است.

وی به تداوم نمک پاشی و برف روبی در محورها اشاره کرد و افزود: انتظار می رود رانندگان نیز با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین در محورها تردد کنند و در محورهای کوهستانی نیز حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار