در جریان رقابت‌های لیگ برتر
تیم تپانچه تیراندازی بانوان استان قزوین عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر تیراندازی را از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۶۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷ 17 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، بانوان تیرانداز استان در جریان رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی کشور عملکرد خوب و قابل قبولی را خود بر جای گذاشته و موفق شدند در این مسابقات سکوی نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

تیر تیراندازان استان در حالی در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور به سکوی نایب قهرمانی برخورد کرد که این تیم با ترکیب 6 ورزشکار در این مسابقات حاضر بود و در دو بخش تفنگ و تپانچه به مصاف رقیبان رفت.

تیم استان با ترکیب سکینه باقری، هانیه رستمیان، زهره صادقی، نیلوفر برخورداری، لیلا زنده‌دل و زینب طوماری در یازدهمین دوره رقابت‌‌های لیگ برتر تیراندازی کشور حضور داشت.

هدایت تیم تیراندازی بانوان استان در رقابت‌های لیگ برتر بر عهده حسین زکی‌زاده و الهام سعادتی بود.

تیم تیراندازی بانوان استان قزوین در جریان رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور پس از تیم مقاومت تهران که در ترکیب خود از وجود چند تیرانداز قزوینی بهره می‌برد، صاحب سکوی نایب قهرمانی شد.

رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی تیراندازان استان در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور اظهار داشت: در این مسابقات بانوان تیرانداز استان عملکرد خوب و قابل قبولی داشته و موفق شدند سکوی نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

حسین زکی‌زاده افزود: در بخش انفرادی این رقابت‌ها هم هانیه رستمیان و زینب طوماری از تیم قزوین نشان‌های اولی و سومی بخش تپانچه رده سنی جوانان و بزرگسالان را از آن خود کردند.

وی گفت: زینب طوماری در رده سنی نوجوانان هم در بخش تپانچه بادی صاحب سکوی سومی شد.

رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین اضافه کرد: رویا صبح‌خیز از تیم قزوین هم در رده سنی جوانان در بخش تفنگ بادی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

زکی‌زاده عنوان کرد: الهام هریجانی و دینا فرزادخواه هم دیگر تیرانداز استان در ترکیب تیم مقاومت بودند که موفق شدند عناوین مختلف رده‌های سنی تفنگ و تپانچه بادی را از آن خود کنند.

گفتنی است، یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار