کد خبر: ۵۶۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 20 February 2018

تابناک / امام‌جمعه چابکسر وعده‌های پوچ و توخالی را از خصیصه‌های بد مسئولان دانست و گفت: بیت‌المال برای استفاده شخصی نیست مسئولیت خود را درست انجام دهید و نسبت به چگونگی استفاده از بیت‌المال حساس باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم ابراهیمی عصر امروز در جلسه شورای اداری بخش چابکسر با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: این بانوی گرامی اسلامی شهیده دفاع از حریم امامت و ولایت است.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) به‌عنوان ام‌ابیهاست و نقش مادری بر گردن همه ما دارد افزود: فضاسازی شهرها و روستاها و بلند کردن بیرق مشکی بر سر درب مغازه‌ها به نشانه در سوگ بودن شهادت این بانوی عصمت و طهارت ضروری است.

امام‌جمعه چابکسر بر لزوم الگوسازی و تبیین شخصیت والای حضرت فاطمه (س) در جامعه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تأکید کرد.

وی مسئولیت‌ها را راهی برای خدمت‌رسانی به مردم و یک ارزش خواند و تصریح کرد: خدمت‌رسانی شایسته به مردم با همدلی و وحدت مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق می‌شود.

ابراهیمی قول‌های پوچ و توخالی مسئولان و مردم را از بزرگ‌ترین خصیصه‌های بد منطقه اعلام کرد و گفت: چون ما مسئولان به وعده و قول‌هایی که دادیم عمل نکردیم بنابراین مردم هم به این خصیصه بدعادت کردند و بدقول شدند.

وی استفاده شخصی از بیت‌المال را از ضعف‌های مسئولان خواند و افزود: ما به‌عنوان یک مسلمان و شیعه اعتقاد داریم که نسبت به بیت‌المال حساس باشیم و مسئولیت خود را خوب انجام دهیم بیت‌المال برای استفاده شخصی و خانواده‌هایمان نیست از خدا و فردای قیامت بترسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار