نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: دانشجویان پرچمداران عدالت و بصیرت به شمار می روند و نباید هیچ گاه رسالت خود را نسبت به جامعه فراموش کنند.
کد خبر: ۵۶۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 20 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در دیدار دانشجویان شرکت کننده در طرح آموزشی شمیم معرفت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اظهار کرد: از قبل انقلاب دانشجویان و حوزه‌های علمیه پرچمدار بصیرت و عدالت بودند و با فرهنگ‌سازی، جوشش مبارزه را در بین آحاد مختلف مردم ایجاد می‌کردند و تا به امروز نیز در برهه‌های مختلف این رسالت ادامه داشته است و نباید از این نقش عظیم دانشجویان غافل شویم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود در این دیدار گفت: در تعدادی از آیات قرآن کریم فضای تحول، انقلاب، امید و انگیزه نسبت به آینده به ما یادآور می‌شود که این فضا با ظهور حضرت مهدی (عج) کامل خواهد شد و همه ما انسان‌ها باید شایستگی این حضور را کسب کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: در صورتی می توان خود را سرباز حضرت صاحب (عج) نامید که به دنبال برپایی حق و اجرای عدالت باشیم و تا زمانی ‌که منفعت طلبی و قدرت‌ طلبی برای ما ارزش دارد نمی‌توانیم خود را جزو منتظران واقعی بدانیم.
وی اظهار کرد: منتظران واقعی انقلاب را فراموش نمی‌کنند، برده دنیا نمی‌شوند و اسیر سیاست بازی‌ها نخواهند شد.
آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: پارتی بازی در مدیریت‌ها، مال‌اندوزی، رشوه، دریافت ربا، فسادهای اداری با جامعه دینی همخوانی ندارد البته جو غالب جامعه ما دینی است اما اگر هدف ما زمینه‌سازی برای ظهور است جامعه‌ای که درگیر فساد و گناه است نمی‌تواند پذیرای امام دوازدهم باشد.
امام جمعه قزوین با بیان این‌که رعایت کرامت انسانی برای همه مردم عالم ضروری است، عنوان کرد: امروز شاهدیم که کرامت انسانی در کشورهای آفریقایی، آسیایی، اروپایی و امریکایی در حال لگدمال شدن است و ما نباید نسبت به مستضعفان عالم بی‌تفاوت باشیم زیرا خدای متعال ما را توصیه به رعایت کرامت انسانی درخصوص همه انسان‌ها کرده است.
آیت‌الله عابدینی جامعه امروز را نیازمند صداقت دانست و گفت: ظاهر و باطن رفتار همه ما باید یکسان باشد و ضروری است از نفاق دوری کنیم زیرا خداوند وعده فرموده که منافقان را رسوا خواهد کرد بنابراین برخی از مسئولان که در برابر رهبری عرض اندام می‌کنند و به موقعیت خود واقف نیستند مشمول این وعده خداوند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار