کد خبر: ۵۶۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 21 February 2018
به گزارش تابناک سمنان ،به نقل از جام جم آنلاین ،سرپرست اورژانس کشور گفت: نیروهای امدادی در حال تلاش هستند تا بتوانند هرچه سریع تر پیکرها را منتقل کنند اما به دلیل شرایط جوی نامناسب کار را سخت تر کرده و امکان پرواز بالگردها دشوار است.


پیرحسین کولیوند در گفت و گو با جام جم انلاین بیان کرد: در حال حاضر هیچ خبر موثقی از اینکه چند جسد از اجساد یافت شده قابل شناسایی هستند، وجود ندارد اما اطلاعاتی که افراد در منطقه و در کنار اجساد اعلام کردند مبنی بر این است که تعدادی از این اجساد رویت شده قابل شناسایی بوده و برخی دیگر نیاز به اقدامات تشخیصی پزشکی قانونی دارند. البته تا به الان هیچ جسدی به پایین دامنه منتقل نشده است تا بتوانیم نظر دقیق تری را اعلام کنیم.
وی ادامه داد: نیروها در حال تلاش هستند تا بتوانند هرچه سریع تر پیکرها را منتقل کنند اما به دلیل شرایط جوی نامناسب کار را سخت تر کرده و امکان پرواز بالگردها دشوار است.
به گفته کولیوند، امدادی رسانی بیشتر از راه زمینی امکان پذیر است و نیروها در تلاش اند تا به هر نحوی اجساد را به دامنه کوه برسانند اما آیا همه اجساد را بتوانند امروز و فردا پیدا کنند مشخص نیست. افرادی که در آن مناطق، عملیات کمک رسانی را انجام می دهند به دلیل دمای بسیار پایین احتمال سرمازدگی درشان زیاد است و ممکن است برای تیم های امدادی نیز خطرآفرین باشد لذا ما آموزش های لازم را در این خصوص به افراد داده ایم.
وی اخبار مبنی بر پراکندگی اجساد و زنده بودن برخی از آنان را در زمان ابتدایی سقوط را تایید نکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار