فرماندار شاهرود :
فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه زمینه تحقق مرز هوایی، استمرار پروازهای فرودگاه شهرستان است، گفت: پرواز شاهرود-مشهد روز جمعه چهارم اسفند ماه دایر می شود.
کد خبر: ۵۶۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 21 February 2018
به گزارش تابناک سمنان ، سید محمد رضا هاشمی ، ضمن اشاره به اینکه پرواز شاهرود-مشهد برای نخستین بار روز جمعه هفته جاری برگزار می شود، تاکید کرد: این امر می تواند نوید خوبی برای توسعه حمل و نقل هوایی شهرستان و همچنین استان سمنان باشد از سوی دیگر باید گفت این پرواز می تواند فتح بابی برای مقاصد دیگر فرودگاه شاهرود شامل جزیره کیش نیز باشد.
وی با بیان اینکه بسترها برای توسعه فرودگاه شاهرود آماده است، افزود: خوشبختانه تحول بسیار خوبی در این فرودگاه رخ داده که امیدواریم با کمک های دولتی که در حال انجام است و همچنین با حضور مردم تحت عنوان کمیته مردمی فرودگاه، شاهد بروز اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه جلسات متعددی برای توسعه زیرساخت های فرودگاه برگزار شده است، تاکید کرد: سه روز پیش نیز کمیته مردمی فرودگاه شاهرود در تهران جلسه ای را برای هماهنگی توسعه پروازهای شاهرود برگزار شد که خوشبختانه شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.
هاشمی بیان کرد: سفر به کیش یکی از زیرساخت های دیگر فرودگاه شاهرود است که به زودی مقدمات آن فراهم می شود که این امر در راستای تحقق مرز هوایی به مثابه یک مطالبه به حق مردم شاهرود مطرح می شود چرا که ما معتقد هستیم اگر بخواهیم در حوزه بالندگی و پیشرفت و عمران شاهرود گام برداریم، باید این امر محقق شود.
وی افزود: مرز هوایی فرودگاه شاهرود نیز آماده اعلام است و امیدواریم تا قبل از سال جاری و یا ابتدای سال آینده این امر تحقق کامل پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار