چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد امروز با شرکت 35 فیلم در استان بوشهر آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۷۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 25 February 2018
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر،  مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد 35 فیلم برگزیده بین المللی اکران می شود که سه اثر برگزیده آن از این استان است.
ناصر کرمی افزود: آثار منتخب چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی تربیتی رشد از پنجم تا نهم اسفنددر استان بوشهر اکران می شود.
وی  گفت: در بین آثار برگزیده در بخش دانش آموزی و بین الملل در این دوره، فیلم انیمیشن 'سراب' ساخته دانش آموز فاطمه صداقت از بوشهر که حائز رتبه اول و تندیس زرین جشنواره و فیلم 'باچی' ساخته محمدجواد حیدری از دشتستان و فیلم 'تصمیم من' احسان عبدی دیگر فیلم برگزیده جشنواره، اکران می شود.
عضو هیات انتخاب چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد هم گفت: هیات داوران از بین بیش از هزار فیلم چند ثانیه ای، چند دقیقه ای، نیم ساعتی و 110  دقیقه ای 250 فیلم را پذیرفتند و عکس، نام و مشخصات کارگردان های این دوره در کتابچه جشنواره چهل و هفتم به ثبت رسید.
روح الله مالمیر افزود: در جشنواره فیلم رشد فیلم سازان حرفه ای شامل کار گردان های داخلی و خارجی، فرهنگیان فیلم ساز، دانشجو معلمان و دانش آموزان فیلم ساز شرکت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار